cppdude Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei, har venta på en pakke fra USA i snart 6 uker, men nå for 2 uker siden kom den endelig til Norge. Pga. at jeg bestilte den før jula, og hadde kanskje litt forhåpninger om å få den før juleaften, bestilte jeg pakken til hjemstedet, hvor jeg var på ferie. Pakken kom selfølgelig aldri i tide, og måtte da bli omadressert når den annkom postkontor back home. (Bor/studerer nå i Tromsø) Her er siste melding: Sendingen er ankommet terminal og videresendt 22.01.2010 13:15 9016 TROMSØ ' Mandag den 25.01 annkom den hjemstedet, da noen slektninger ringte meg å sa at jeg hadde fått en pakke...de dro til postkontor og fikk den omadressert, og ville bli sendt dagen etter. Ikke dette heller ble registrert på nettet (omadressering, noe som altid bruker å dukke up "avvik i sending" etc) Det tar 1 dag mellom Vardø og Tromsø(direktefly), men har enda ikke hørt noe...3 dager etter. Tror dere det kan hende at pakken er annkommet postkontor? har ALDRI opplevd at det tar så lang tid for post mellom Vardø - Tromsø.. til og med i værste juletidene har det tatt MAX 2 dager. Stusser mest over at det ikke er blitt registrert noe siden forige Fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå