Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke sett film på nett.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en stund vært medlem på ett nettsted der medlemene kan legge ut sine egene filmklipp. (Man må være medlem for å kunne se på disse) Og jeg har kunnet sett på alle filmklippene uten problem, helt til for 3 dager siden. Det står at siden er ferdig lastet opp, men like vel så står selve filmklippet å "laster opp data" og så skjer det ingen ting mer. Jeg får heller ikke sett på mine egene filmklipp som jeg har lagt ut.

Bruker firefox, men har også prøvd IE uten resultat.

Jeg har også kontaktet selve nettstedet for å høre om det kan være noe galt der, men de sier at alt fungerer som det skal.

Så er det noen som har noen idè om hva dette kan være?

post-19494-1264679837_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den ferdig bufret?

Nei, den har ikke begynt en gang. Den kan stå slik i 15 min og fortsatt har det ikke skjedd noe..

Er alle nødvendige plugins lastet ned?

"Fungerte for 3 dager siden" er et hardt konsept?

Den snurrende sirkelen betyr at den kobler seg på serveren og finner filen, i dette tilfellet kan serveren nekte deg tilgang til filen, eller så får du time-out på serveren, eller så finnes ikke filen.

Mest sannsynlig en tilkoblingsfeil et sted på veien, ingen andre du kjenner som er på samme nettsted som har/ikke har problemer?

Lenke til kommentar
Er den ferdig bufret?

Nei, den har ikke begynt en gang. Den kan stå slik i 15 min og fortsatt har det ikke skjedd noe..

Er alle nødvendige plugins lastet ned?

"Fungerte for 3 dager siden" er et hardt konsept?

Den snurrende sirkelen betyr at den kobler seg på serveren og finner filen, i dette tilfellet kan serveren nekte deg tilgang til filen, eller så får du time-out på serveren, eller så finnes ikke filen.

Mest sannsynlig en tilkoblingsfeil et sted på veien, ingen andre du kjenner som er på samme nettsted som har/ikke har problemer?

Har ikke hørt om andre som har problem nei. Jeg har nå prøvd en ana pc, og der gikk det helt fint. Kunne se alle filmene uten problem.

Jeg har også prøvd Opera, men det skjedde akkurat det samme her..

Det må vel være i min pc feilen ligger?

Malnor spør om alle plugings er lastet ned. Det vet jeg veldig lite om. Mulig det er her feilen ligger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...