bestorp Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei! Kjøpte igår et Radeon 5770 kort og koblet det til, men jeg får ikke fram bilde. Har sjekket at kortet sitter ordentlig og strømmen er tilkoblet. Hovedkortet mitt er et ASROCK hovedkort. Maskina mi er fra 2007 og er kjøpt på netshop. Kobla til det gamle kortet igjen og det funker fint. Kortene har pci express. trenger tips Endret 28. januar 2010 av bestorp Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 mener vel 5870? siker på at du har nok strøm da? hva er resten av specs til maskina di? Lenke til kommentar
bestorp Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 mener vel 5870? siker på at du har nok strøm da? hva er resten av specs til maskina di? Ganske sikker på at jeg har nok strøm da den krever samme utgang som det forrige kortet mitt hadde. Ellers er Specet: Win 7, 3 GB ram,AMD Dual CORE 2,86 GH CPU, noe mer spec du trenger? Forrige kortet mitt er et Geforce 8800 GTS 324 MB RAM. Lenke til kommentar
bestorp Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 mener vel 5870? siker på at du har nok strøm da? hva er resten av specs til maskina di? Ganske sikker på at jeg har nok strøm da den krever samme utgang som det forrige kortet mitt hadde. Ellers er Specet: Win 7, 3 GB ram,AMD Dual CORE 2,86 GH CPU, noe mer spec du trenger? Forrige kortet mitt er et Geforce 8800 GTS 324 MB RAM. Det er 5770 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå