EinarEriksen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Android 2.1 ser ut til å komme til HTC Hero en tidlig vårdag. Les mer Lenke til kommentar
pwnern12 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 kanon bra tiltak! gleder meg. Håper bare pappa kan få ut fingern å kjøpe android phone til meg. iphone er sooooo last cristmas Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kjedelig å vente til mars da de første rapportene tydet på midten av februar. Men blir nok veldig bra når den først kommer denne oppdateringen. Lenke til kommentar
uro Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vel gode nyheter, men etter informasjon jeg har fått fra HTC så kommer nok ikke dette så tidlig. Er snakk om at Android 2.0 skal komme i slutten av første kvartal eller begynnelsen av andre kvartal. Og 2.1 skal ikke kommer før utover sommerferien. Snakka nettopp med noen av forhandler kontaktene mine hos HTC og de sa at HTC Sense 2.0 kommer i løpet av noen uker, mens android 2.0 ikke kommer med det helt første ei heller android 2.1. Noe som ikke funker som det skal. Desverre. Hadde gledet meg til dette selv. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kilden din burde vel sjekke kildene sine om igjen tror jeg. HTC har selv bekrefta at de skipper Android 2.0, og går rett på 2.1. Og hva mener du med sense 2.0? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Småfeil? Feilene jeg opplever er ganske store! - Vekkerklokken ringer ikke. - Meldinger har feil avsender. To feil, to stooore feil. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bruker du en task killer av noe slag. Det er blitt bekrefta flere ganger at begge disse feilene ofte skyldes task killere. Det er forøvrig noe man absolutt ikke verken burde eller trenger å bruke. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 merkelig at det er sånn på dama sin (ingen taskkiller) og min (nå solgt, men ja! hadde taskkiller.) Lenke til kommentar
martingee Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bruker du en task killer av noe slag. Det er blitt bekrefta flere ganger at begge disse feilene ofte skyldes task killere. Det er forøvrig noe man absolutt ikke verken burde eller trenger å bruke. Men hvis man ikke bruker task-killere hvordan får man lukket applikasjoner som ligger i bakgrunnen og bruker minne? Til slutt blir det vel fullt og da fryser/klikker/blir telefonen treg regner jeg med? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Man trenger ikke lukke programmer. Android tar seg av dette helt på egenhånd. Hva skal man med masse minne hvis man ikke bruker det? Hvis minnet er brukt opp og man prøver å gjøre noe annet, så vil android avslutte den prosessen som ble brukt lengst bak i tid og frigjøre minne. Prosesser som kjører i bakgrunnen bruker 0%CPU og trekker ikke strøm og gjør ikke telefonen treig. Noen unntak er programmer og widgets som oppdaterer seg selv veldig ofte. Eksempelvis MSN-klienter og vær-widgets. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eneste gangene jeg bruker task killer er når et program henger seg. Å bruke task killer er bare å gjøre telefonen tregere (ettersom programmer man bruker ofte må lastes hver gang man åpner de). Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Taskiller har jeg opplevd ved flere anledninger å ha stått bak treghet og batteri sluk. Ble kvitt de aller fleste problemer på min Hero etter at Taskiller ble avinstallert. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Advanced Task Killer er herved avinnstallert på min Hero. Så får vi se om det får en positiv effekt. La inn ATK rett etter at jeg slo på telefonen første gangen etter anbefaling fra en "vis" kollega Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Advanced Task Killer er herved avinnstallert på min Hero. Så får vi se om det får en positiv effekt. La inn ATK rett etter at jeg slo på telefonen første gangen etter anbefaling fra en "vis" kollega Det gjorde jeg og. Sikker på at det ikke er Wi-Fi som står på og trekker strøm? Når jeg slår av min Wi-Fi så varer batteriet i over en uke. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Advanced Task Killer er herved avinnstallert på min Hero. Så får vi se om det får en positiv effekt. La inn ATK rett etter at jeg slo på telefonen første gangen etter anbefaling fra en "vis" kollega Det gjorde jeg og. Sikker på at det ikke er Wi-Fi som står på og trekker strøm? Når jeg slår av min Wi-Fi så varer batteriet i over en uke. Har wi-fi på når jeg er hjemme om ettermiddagen og kvelden. Dataroaming er også veldig sjeldent på faktisk. Foreløpig bruker jeg det kun for å laste opp bilder o.l. til twitter/face når jeg er på farten. Holder på å fikse et abo som er greit til databruk, derfor jeg er kjip på 3G/HSDPA ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg