Gå til innhold

Åpner for hotmail.no-adresse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er mulig å videresende til andre enn hotmail kontoer? Og hvor ofte må man logge på for at kontoen ikke skal bli deaktivert?

Du kan ikke videresende til andre kontoer en Hotmail og Live.

Njaa, ser ut som det finnes en måte (fikk bare skumlest, skal prøve den når jeg kommer hjem)

Link

Da har jeg fornavn(AT)hotmail(DOT)no og rune(AT)hotmail(DOT)no og iversen(AT)hotmail(DOT)com =)

Lenke til kommentar

Jeg ble rett og slett revet med. Jeg har en ganske tullete gmail konto nå da det hadde blitt en uryddig sammen setting av mitt fornavn og etternavn før det ble ledig.

at jeg laga to kontoer var kun for å gjøre det, jeg kommer til å bruke etternavnet mitt som blir forwardet til min gmail (har satt opp denne til å sende fra hotmail kontoen) De to andre setter jeg bare opp til å videre sende til den ene.. Tipper at disse forsvinner i og med at jeg ikke logger meg på..

Lenke til kommentar
Mange plasser som nekter å la deg registrere med hotmail-adresser. Det var hvertfall slik i gamledager.

Har hatt same Hotmail-adresse i 12 år og aldri opplevd dette.

Hotmail er uansett for min del pr definisjon søppelmail og er 100% blokkert her, uansett om det slutter på .no eller .com... Fatter ikke folk som skaffer seg et sånt "etternavn" når det er mulig å få seg et ordentlig et....

Ordentlig som i?

Lenke til kommentar
Korfor i alle dager ta fleire andresser enn ein treng? Tenk på den som har [email protected] og tenker seg f eks iversen@... Kva verdi har det å ha [email protected] og [email protected], [email protected]..... osv. Berre fordi du kan? Ikkje rart folk må ha adresser som [email protected] då. Eg merker jo at det er flaks eg fekk [email protected] då ja..

Hadde det vært bedre spamfilter slik at søppelposten ikke var full av spam, men heller reklame du har sagt deg villig til å abonnere på, så hadde jeg klart meg med en adresse. Nå får jeg typisk 10-15 mail om dagen med €nl4rg3 your P€n15 i søppelposten. Der havner også en del ting jeg har middels interesse av å lese.

Derfor har jeg en mail som jeg bruker til registrering forskjellige steder (eks. hw.no), og en "privat" mail som jeg sender og får mail av venner på.

Lenke til kommentar
Mange plasser som nekter å la deg registrere med hotmail-adresser. Det var hvertfall slik i gamledager.

Har hatt same Hotmail-adresse i 12 år og aldri opplevd dette.

Hotmail er uansett for min del pr definisjon søppelmail og er 100% blokkert her, uansett om det slutter på .no eller .com... Fatter ikke folk som skaffer seg et sånt "etternavn" når det er mulig å få seg et ordentlig et....

Ordentlig som i?

Nesten hva som helst annet ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sveinung(926) 12:13, tor 28.jan

QUOTE(bIsk0p @ 28/01-2010 : 11:50)

Noen som vet om det er mulig å videresende til andre enn hotmail kontoer? Og hvor ofte må man logge på for at kontoen ikke skal bli deaktivert?

Du kan ikke videresende til andre kontoer en Hotmail og Live.

Får da videresendt til gmail jeg..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...