Kadmium Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk etternavnet mitt, da. Skikkelig erkenorsk etternavn er det også! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet om det er mulig å videresende til andre enn hotmail kontoer? Og hvor ofte må man logge på for at kontoen ikke skal bli deaktivert? Du kan ikke videresende til andre kontoer en Hotmail og Live. Njaa, ser ut som det finnes en måte (fikk bare skumlest, skal prøve den når jeg kommer hjem) Link Da har jeg fornavn(AT)hotmail(DOT)no og rune(AT)hotmail(DOT)no og iversen(AT)hotmail(DOT)com =) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 How so? Mange plasser som nekter å la deg registrere med hotmail-adresser. Det var hvertfall slik i gamledager. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det nå man skal registrere mange kule adresser før andre tar de`? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja. Jeg har fått en del fine. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hotmail er uansett for min del pr definisjon søppelmail og er 100% blokkert her, uansett om det slutter på .no eller .com... Fatter ikke folk som skaffer seg et sånt "etternavn" når det er mulig å få seg et ordentlig et.... 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg prøvde å importere en av de hotmail kontoene inn i en av de andre, det klarte den ikke. Det var imponerende! Sleit med å koble seg opp til POP serveren... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 JAY! Jeg fikk Epost@ .... Fornavnet mitt var tatt, men det er jo en del artige navn som nå ligger åpen. Synd spam var tatt.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Prøvde mail@.. også, men den var tatt Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Korfor i alle dager ta fleire andresser enn ein treng? Tenk på den som har [email protected] og tenker seg f eks iversen@... Kva verdi har det å ha [email protected] og [email protected], [email protected]..... osv. Berre fordi du kan? Ikkje rart folk må ha adresser som [email protected] då. Eg merker jo at det er flaks eg fekk [email protected] då ja.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg ble rett og slett revet med. Jeg har en ganske tullete gmail konto nå da det hadde blitt en uryddig sammen setting av mitt fornavn og etternavn før det ble ledig. at jeg laga to kontoer var kun for å gjøre det, jeg kommer til å bruke etternavnet mitt som blir forwardet til min gmail (har satt opp denne til å sende fra hotmail kontoen) De to andre setter jeg bare opp til å videre sende til den ene.. Tipper at disse forsvinner i og med at jeg ikke logger meg på.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mange plasser som nekter å la deg registrere med hotmail-adresser. Det var hvertfall slik i gamledager. Har hatt same Hotmail-adresse i 12 år og aldri opplevd dette. Hotmail er uansett for min del pr definisjon søppelmail og er 100% blokkert her, uansett om det slutter på .no eller .com... Fatter ikke folk som skaffer seg et sånt "etternavn" når det er mulig å få seg et ordentlig et.... Ordentlig som i? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ordentlig som i? Politi.no, voldtatt.no, harikkejobb.no, Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Korfor i alle dager ta fleire andresser enn ein treng? Tenk på den som har [email protected] og tenker seg f eks iversen@... Kva verdi har det å ha [email protected] og [email protected], [email protected]..... osv. Berre fordi du kan? Ikkje rart folk må ha adresser som [email protected] då. Eg merker jo at det er flaks eg fekk [email protected] då ja.. Hadde det vært bedre spamfilter slik at søppelposten ikke var full av spam, men heller reklame du har sagt deg villig til å abonnere på, så hadde jeg klart meg med en adresse. Nå får jeg typisk 10-15 mail om dagen med €nl4rg3 your P€n15 i søppelposten. Der havner også en del ting jeg har middels interesse av å lese. Derfor har jeg en mail som jeg bruker til registrering forskjellige steder (eks. hw.no), og en "privat" mail som jeg sender og får mail av venner på. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har lagret for å selge videre slik pionerene gjorde før .com bølgen kom. Jeg skal bli rik! muahahahahahaha... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Mange plasser som nekter å la deg registrere med hotmail-adresser. Det var hvertfall slik i gamledager. Har hatt same Hotmail-adresse i 12 år og aldri opplevd dette. Hotmail er uansett for min del pr definisjon søppelmail og er 100% blokkert her, uansett om det slutter på .no eller .com... Fatter ikke folk som skaffer seg et sånt "etternavn" når det er mulig å få seg et ordentlig et.... Ordentlig som i? Nesten hva som helst annet ;-) 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 I tech-miljøet har det ofte noe å si. Ref. denne artikkelen på slashdot. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nesten hva som helst annet ;-) Kvifor? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sveinung(926) 12:13, tor 28.jan QUOTE(bIsk0p @ 28/01-2010 : 11:50) Noen som vet om det er mulig å videresende til andre enn hotmail kontoer? Og hvor ofte må man logge på for at kontoen ikke skal bli deaktivert? Du kan ikke videresende til andre kontoer en Hotmail og Live. Får da videresendt til gmail jeg.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Får håpe gmail gjør det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå