vale Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 kjenner dere noen norsk folk metall band? Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det flyter vel egentlig over av dem... Her er noen ganske kjente, i tilleg finnes det veldig mange black folk metal ting der ute, noen mer, andre mindre folk. lumsk - folk metal (og rolige sanger som ikke er metal) windir - folk black metal ting gåte - folk rock wikipedia er en fin ting, her står det litt om det, forskjellige typer, og det nevnes en del band. http://en.wikipedia.org/wiki/Folk_metal alexander rybak hahaha sikkelig metal Lenke til kommentar
vale Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 tusen takk!..ja, jeg kjenner windir, bra band!!^_^ du hører på metal, ikke sant? derfor du er tilberedet. jeg vet at i norge metal er nesten bare svart metal...men jeg foretrekker dødsmetal (jeg elsker viking-svensk metal)... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Liker du Windir, MÅ du sjekke ut Cor Scorpii! Begynn med Oske og Innsikt. Og selv om de er finske; hører du på Finntroll? Lenke til kommentar
vale Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 ja vel, jeg kjenner de.og jeg skal se finntroll i pagan fest her i italia 2 mars ^_^...jeg liker korpiklaani!..jo, finsk er kjempe bra med folk-pagan! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker Turisas og Myrkgrav best. Sistnevnte er det beste innen sjangeren. Turisas er finsk, men anbefales likevel. Hardingrock er også bra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Weltanschauung plata til Nokturnal Mortum. Anbefales sterkt! Temnozor kan og nevnes. Endret 28. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sier meg enig med Skogslik her. Bandene er ikke norske, men ligger milevis over feks Windir. Lenke til kommentar
vale Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 tusen takk...til alle deres! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Finntroll? Dog, ikke norsk. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor DET burde være et problem. Endret 29. januar 2010 av Cognomen Lenke til kommentar
vale Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 men det er ikke et problem!..det kan jo aldri vaere et problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå