Gå til innhold

Blir påvirket av Call of Duty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg blir like skuffa hver gang jeg bryter meg inn i en parkert van og ikke finner radiostyrte biler rigga med sprengstoff...

Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern :D

Trist hvist du ikke har prøvd det, det var faktisk det kuleste under skyting i forsvaret som vi gjorde.

Pappskiva ser ut som en sveitserost etterpå.

Joda, det er prøvd opptil flere ganger - dog kun én gang uten hørselvern og det anbefales ikke ;)

Skutt selv med skarp ammo i AG'en uten hørselsvern hadde jeg aldri gjort! Men det gikk fint å stå 2-3 meter borte uten :) Det ble også en del rødfis skyting uten hørselsvern og jeg fikk nedsatt hørsel på rødfis frekvensen :(

Men joda, det å kjøre 20 skudd på auto stående krever litt :) Skal stå stødig da..

Det ble med det ene magasinet ja, og jeg rykket ned tre poeng på hørselstesten. Kan i hvert fall skrive under på at G3'en i COD4:MW ikke er representativ, hverken mtp. desibel eller rekyl. Det gjelder vel i grunn våpen i langt de fleste spill...

Hadde forøvrig en latvier i kompaniet mitt som aldri brukte hørselvern på skytebanen fordi han skulle venne seg til lyden. Ville være forbedredt til den dagen dritten virkelig måtte treffe vifta :D Nå var fyren riktignok oppsatt bare med MP-5 da,men allikevel...

Lenke til kommentar

Når det gjelder lyd og rekyl på spill er det ingen som er korrekt, tror veldig få hadde villet spille hvis rekylen hadde vært 100% ekte, samme som i bil spill. Det hadde blitt for vanskelig. Vil si at dglen i MW2 har relativt realistisk rekyl (vil jeg tro) den er iallefall veldig vanskelig å skyte serier med..

Når du er på skarpe oppdrag, har du hørsels vern på deg. Hadde alle styrkene gått rundt uten, tror jeg ingen hadde søkt seg inn. Hørselen min hadde jeg aldri satt i slik garanti for å miste. Selv MP5 lager nok lyd til å skade ørene ved nok bruk.

Lenke til kommentar
Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern :D

Spinkel gamer kid, here you go. (4:16 i filmen) Klippet slutter med at han griner forresten.

http://www.youtube.com/watch?v=g3x6C-54J2g :D

Bra episode. Men som jeg kommenterte på Youtube, så er det ikke sikkert at gutten gråt fordi han syntes våpenet var skummelt. Jeg tror heller det at han gråt fordi han helt åpenbart slo kinnet sitt da han fyrte av det skuddet. Og det var høyst sannsynlig også derfor hen takket nei til å skyte videre.

Dersom du ser på reaksjonen hans under testskytingen så er det åpenbart at han allerede der er redd. Barn gråter som oftest av redsel og ikke smerte. Det er derfor det å blåse på når et barn slår seg virker. Det kan også hende han gråt fordi han følte han skuffet eller feilet. At han skulle gråte fordi han fikk et kakk på kinnet er lite sansynlig. Han fikk ikke engang et merke.

Lenke til kommentar
For en flott utviklet rase vi har her på jorda.

Art.

Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern :D

Når begynte G3 og FAL å bruke Russisk ammunisjon? =P

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Hadde forøvrig en latvier i kompaniet mitt som aldri brukte hørselvern på skytebanen fordi han skulle venne seg til lyden. Ville være forbedredt til den dagen dritten virkelig måtte treffe vifta  :D Nå var fyren riktignok oppsatt bare med MP-5 da,men allikevel...

Det går en hårfin grense mellom paranoia og idioti, men jeg tror det kan klassifiseres som det siste :p

Har aldri skutt med MP5, men man skal vel føle det rimelig godt ja?

Har riktignok bare tre skudd med automatvåpen under beltet (HK416), men har notert meg det at å skyte uten noen form for hørselvern trolig er en dårlig idé. Hørte ihvertfall HK-en greit nok med ørepropper og hørselvern på en gang...

Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern :D

Når begynte G3 og FAL å bruke Russisk ammunisjon? =P

Utrolig hva man kan få til med Dremel :tease:

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Jeg vil da legge til at alle drittungene som spiller spillene ikke er gamle nok til og spille det (ifølge lovverk etc.). Så om det kommer en dum 16-åring og spørr om ACR så sier det seg selv. Merker det på dama mi sin lillebror på 12. Han tror han kan alt. Latterlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...