Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, for vi skal jo alle ha samme interesser som deg Hvor mange våpeneiere og samlere kjenner du egentlig? Ingen. Plier å holde meg unna folk som driver med slik Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ... og jeg kjøpte 250g champignoner etter å ha spilt Mario Bros... Etter å ha spilt Mario Kart 64 så kan jeg ikke kjøre bil uten å ha bananer med meg. Bananer er oppskrytt, hadde en fjomp som lå klistrert i akterstussen min her om dagen, tok ut et bananskall og kastet ut av vinduet. Guess what, ingen ting skjedde. Lurer på hvor man får kjøpt bilsøkende skilpadde skall For ikke å snakke om BLÅ skall, der man ligger bak en eseltrukken lada som koser med midstripa. :!: Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er da ikke så rart detta. Etter å ha spillt S.T.A.L.K.E.R har jeg alltid med meg geigerteller og brennevin. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt unger skade seg selv eller hverandre fordi de har prøvd å etterligne wrestling, så det er ikke akkurat noe nytt fenomen. Men det er jo så populært å skylde på spill, så hvorfor ikke få seg noen enkle minutter i rampelyset? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Den ultimate syndebukken må jo da være wrestlingspill. Brennevin og geigerteller er alltid en god idé, uansett vær og føreforhold. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ja, for vi skal jo alle ha samme interesser som deg Hvor mange våpeneiere og samlere kjenner du egentlig? Ingen. Plier å holde meg unna folk som driver med slik Case closed, man frykter det man ikke kjenner. Brennevin og geigerteller er alltid en god idé, uansett vær og føreforhold. Fjellvettregel nummer 10 Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spinkel gamer kid, here you go. (4:16 i filmen) Klippet slutter med at han griner forresten.http://www.youtube.com/watch?v=g3x6C-54J2g Den var drit bra :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Case closed, man frykter det man ikke kjenner. Når de er bevæpna, ja Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk litt lyst til å bli med i spesialstyrke, men for svarte. Det er jo selvmord, og ikke noe for vanlige folk heller- Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Når de er bevæpna, ja De fleste drap skjer med kniv og slag, så du er nok bevæpnet du også Men ok, skal slutte offtopic her Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det er jo likefullt det å bli interessert i japansk kultur av disse artistiske filmene som en kan få tak i som hedrer kampsport. Bleeeh Og jeg har begynt å hoppe for å legge meg ned i lufta og sikte inn på folk, takket være Battlefield 2 . Endret 28. januar 2010 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spill har tydeligvis sine fordeler også: http://www.examiner.com/examiner/x-33364-N...better-soldiers Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Spinkel gamer kid, here you go. (4:16 i filmen) Klippet slutter med at han griner forresten. http://www.youtube.com/watch?v=g3x6C-54J2g Bra episode. Men som jeg kommenterte på Youtube, så er det ikke sikkert at gutten gråt fordi han syntes våpenet var skummelt. Jeg tror heller det at han gråt fordi han helt åpenbart slo kinnet sitt da han fyrte av det skuddet. Og det var høyst sannsynlig også derfor hen takket nei til å skyte videre. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Spinkel gamer kid, here you go. (4:16 i filmen) Klippet slutter med at han griner forresten. http://www.youtube.com/watch?v=g3x6C-54J2g Bra episode. Men som jeg kommenterte på Youtube, så er det ikke sikkert at gutten gråt fordi han syntes våpenet var skummelt. Jeg tror heller det at han gråt fordi han helt åpenbart slo kinnet sitt da han fyrte av det skuddet. Og det var høyst sannsynlig også derfor hen takket nei til å skyte videre. Det gjør det jo bare enda morsommere Lenke til kommentar
Encargado Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Takker for linken -sparks- Bare glad for at de ga ungen ei børse som ikke sparker med tanke på hvor ivrige instruktøren var til å rette på stilling. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 FN Five Seven pga Counter Strike? Har ikke spilt mye CS, men trodde det var Desert Eagle og H&K USP som gjaldt der. Men Sam Fisher fra Splinter Cell serien bruker jo Five Seven Forstår at folk blir påvirket på denne måten. Det er jo "kult" å ha ting man ser i spill og filmer. Jeg kjøpte selv en H&K mk23 "SOCOM" airsoft pistol etter å ha spilt Metal Gear Solid.. Men det gjorde at jeg ble mer interessert i airsoft som sport og hobby. Hadde jeg bodd i USA så hadde jeg sikkert kjøpt et ordentlig våpen og blitt interessert i skyting Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og jeg blir like skuffa hver gang jeg bryter meg inn i en parkert van og ikke finner radiostyrte biler rigga med sprengstoff... Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Trist hvist du ikke har prøvd det, det var faktisk det kuleste under skyting i forsvaret som vi gjorde. Pappskiva ser ut som en sveitserost etterpå. Joda, det er prøvd opptil flere ganger - dog kun én gang uten hørselvern og det anbefales ikke Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Band of brothers er det som virkelig får en til å ønske at man hoppet inn i marinejeger styrken. Akkurat nå følger jeg noe av treningsopplegget deres: http://www.mil.no/sjo/keskdr/kyststrid/mjk...eredelser/tp/#2 Får ikke helt samme følelse når jeg spiller COD da, men det er kanskje greit? Nå er ikke Afganistan noe å løpe etter heller da, ikke akkurat en fin plass. Tørt og øde. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og jeg blir like skuffa hver gang jeg bryter meg inn i en parkert van og ikke finner radiostyrte biler rigga med sprengstoff... Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Trist hvist du ikke har prøvd det, det var faktisk det kuleste under skyting i forsvaret som vi gjorde. Pappskiva ser ut som en sveitserost etterpå. Joda, det er prøvd opptil flere ganger - dog kun én gang uten hørselvern og det anbefales ikke Skutt selv med skarp ammo i AG'en uten hørselsvern hadde jeg aldri gjort! Men det gikk fint å stå 2-3 meter borte uten Det ble også en del rødfis skyting uten hørselsvern og jeg fikk nedsatt hørsel på rødfis frekvensen Men joda, det å kjøre 20 skudd på auto stående krever litt Skal stå stødig da.. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror nok at man kan bli litt våpenfiksert av å spile mange slike spill. Min første pistol var en Beretta 92FS - sikkert en fin tjenestepistol, men ikke noe å skyte på blink med, dårlig grep og dårlige sikter... Tror jeg nok kjøpte den hovedsakelig pga. hvor ofte du ser denne pistolen i spill og filmer... For alle som synes gunnere er "sexy" så har an jo alltids HKpro.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg