unik42 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Amatører mener de kan alt om våpen. Les mer Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ... og jeg kjøpte 250g champignoner etter å ha spilt Mario Bros... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 For en flott utviklet rase vi har her på jorda. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror nok at de som gjør et forsøk som spesialstyrke, vil få seg et ubehagelig overraskelse dersom de en gang skulle befinne seg i strid, med mulighet for å faktisk å dø. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hele "skyte noobs i hodet"-greien høres ut som en vandrehistorie, selv etter amerikansk standard. Ellers var det en kommentar på den aktuelle bloggsiden som holdt et litt høyere nivå enn småprat om skytevåpen og generell "omg teh gamer kids getz a lifez"-remjing: Puzzon 28 Jan 2010 at 5:10 am link comment This isn’t a new or unique phenomenon. Dirty Harry drove the sales of .44 magnum revolvers (and arguably still does) Westerns drove the sale of single action revolvers long after they were less effective for law enforcement and home defense use. Etc etc. Pop culture has been connected to gun sales since the dime novels. Of course the games draw out a few idiots as well, as did the movies, but if they can get a few people to take an interest in picking up shooting how are we the worse for it? The shooting sports has far too much of a nose in the air attitude to newcomers. If someone takes an interest in shooting because of a game, perhaps we would be better served by educating them rather than mocking them. I remember when I was 12 and my dad took me out to my first competitive shooting event. The attitude of the other shooters toward me as a new shooter put me off from competitive shooting events for another 20 years. Endret 28. januar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ... og jeg kjøpte 250g champignoner etter å ha spilt Mario Bros... Etter å ha spilt Mario Kart 64 så kan jeg ikke kjøre bil uten å ha bananer med meg. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bananer? Jeg har et skjold av røde skilpaddeskall. Så kan jeg fint kvitte meg med sinkene i trafikken. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Zealuu: helt enig. Nå er det jo nok av åndssvake mennesker her på jorda, men som våpeninteressert tror jeg at det er positivt på lang sikt at Call of duty har ett relativt realistisk utvalg av våpen. Alle gode interesser starter ett sted. Om dette betyr at miljøet rundt praktisk skyting blir litt større i norge, så thumbs up fra meg Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvem er det som kjøper Five-seven etter å ha spilt CS!? Det er jo det mest talentløse våpenet spillet har å by på!!! Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg var lenge skuffet over boomeranger IRL etter Wind Waker... Tsk tsk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ... og jeg kjøpte 250g champignoner etter å ha spilt Mario Bros... Etter å ha spilt Mario Kart 64 så kan jeg ikke kjøre bil uten å ha bananer med meg. Bananer er oppskrytt, hadde en fjomp som lå klistrert i akterstussen min her om dagen, tok ut et bananskall og kastet ut av vinduet. Guess what, ingen ting skjedde. Lurer på hvor man får kjøpt bilsøkende skilpadde skall Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Og jeg blir like skuffa hver gang jeg bryter meg inn i en parkert van og ikke finner radiostyrte biler rigga med sprengstoff... Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg synes det var en skremmende artig artikkel. Det er litt drøyt å si "påvirket". Alle som er litt "enkelt" blir lett påvirket. Det er 2 viktige ting, til disse personene, som har sviktet: Oppdragelse og Utdanning. Tør jeg gjette at de "ikke har" høyere utdanning, og dårlig betalt jobb? Jeg er forøvrig en fan av COD 2, MW. Endret 28. januar 2010 av Vaio Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis du gar inn i ein vapenbutikk og forventar aa fa kjqpe ein ACR er det ikkje spelet som har skulda... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Spinkel gamer kid, here you go. (4:16 i filmen) Klippet slutter med at han griner forresten. http://www.youtube.com/watch?v=g3x6C-54J2g Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 OK.. Dette gir jo folk som er imot skytespill enda en større grunn til å heve aldersgrensene... hmm Halo 18 år? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Og jeg blir like skuffa hver gang jeg bryter meg inn i en parkert van og ikke finner radiostyrte biler rigga med sprengstoff... Tror nok et par av disse personene ville fått seg et sjokk hvis de fikk hendene i et ordentlig våpen. Ser for meg en spinkel, kvisete fjortiss dra av 20 stk 7,62x54 med en G3 eller FAL på auto...stående...uten hørselvern Trist hvist du ikke har prøvd det, det var faktisk det kuleste under skyting i forsvaret som vi gjorde. Pappskiva ser ut som en sveitserost etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 IMO er det de som er våpeninteressert i virkeligheten som er problemet. Vanlige personer som IKKE spiller skytespill eller er i militæret/etc burde ikke vite hva en ACR er. Mange harmløse interesser, men spør du meg er de de som henger seg opp i ekte våpen som er de farlige, ikke de som løper rundt med dem på en tv... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ja, for vi skal jo alle ha samme interesser som deg Hvor mange våpeneiere og samlere kjenner du egentlig? Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Merka meg denne kommentaren: "– Jeg vil skyte noobs i hodet, akkurat som i Halo!" Synes den var ganske skremmende. Om fyren ikke fleipa, så burde han slutte å spille spill. Det har han tydeligvis ikke godt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg