LMarie Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Heisann Har laget en side som skal ha linker til pdf dokumenter. Navnet på filene blir satt i en database og satt inn i en php variabel. Koden nå er: //over er resten av spørringen while($rowTJ = mssql_fetch_array($resultTJ)) { $filnavn=$rowTJ["id"]; $tittel=$rowTJ["tittel"]; $beskrivelse=$rowTJ["beskrivelse"]; echo "<li><a href='/filer/".$filnavn.".pdf'>$tittel</a> - $beskrivelse</li>"; Når jeg går inn på siden å prøver å åpne pdf dokumentene får jeg feilmelding (bilde vedlagt). Filen åpnes når man trykker ok i IE, men andre nettlesere vil ikke åpne dokumentene. Hvordan skal jeg løse dette? Noen forslag? Takk for alle tilbakemeldinger LMarie Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Problemet er neppe relatert til PHP-koden. Gi oss heller en link til PDFen, eller siden som inneholder linken. Endret 28. januar 2010 av Jonas Lenke til kommentar
LMarie Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Når jeg linker til pdfen her ble det ikke noe feil. Må nok få ordnet det selv ettersom dette er jobb relatert og siden kan ikke legges ut for alle. Endret 28. januar 2010 av LMarie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå