Emma22 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hjelp, noe skjedde i natt da jeg var på nettet. Kom bort i en eller annen instilling som gjør at hver gang jeg åpner en link, side, epost så åpner den i et nytt vindu, skikkelig irriterende. Jeg er f.eks inne på gmail og skal lese en ny mail, klikker på den, og vips, opp kommer mailen i et mytt vindu. I løpet av kort tid er jo hele verktøylinja full av vinduer, og oversikten er borte. Hva har jeg gjort, og hva kan jeg gjøre for få det til å bli normalt igjen? Vil at mailen åpnes i samme fane, og evt. nye linker åpnes i ny fane i samme fane. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tools -> Options -> Tabs (menyfeltet) -> Open new windows in a new tab instead. Verktøy -> Innstillinger -> Faner (menyfeltet) -> Åpne nye vinduer i en fane i steden. Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Nå viser det seg at det er visst mer enn firefox som er problemet, f.eks så valgte pc'en å bruke store bokstaver når caps lock'en er av, og små når den er på?? Men nå er det plutselig i orden igjen. Hmmm.... Tools -> Options -> Tabs (menyfeltet) -> Open new windows in a new tab instead. Verktøy -> Innstillinger -> Faner (menyfeltet) -> Åpne nye vinduer i en fane i steden. Har prøvd denne, uten hell desverre. Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hmmm, nå skjønner jeg mindre. Nå virker alt som det skal igjen uten at jeg vet hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå