-Léon- Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.ba.no/nyheter/article4817191.ece Har man sett på maken, lurer på hva sjåføren tenkte da han gjorde det. Kan ikke være helt allright i hodet spør du meg hvertfall. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette er vel en gammel sak der konen til personen i bilen har forklart seg til lokalaviser at mannen er hodfteoperert og har derfor ikke mulighet for å lufte hunden når det er vanskelig føre. Det hele endte opp med at mannen fikk en bot. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Ah, forklarer litt ja. Kom over artikkelen idag. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men det er helt sikkert andre i vårt ganske land som lett kunne gjort dette.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Får mannen bot for å lufte hunden sin fra bilen? Eller fordi han lager oppstyr i trafikken? På vårt landssted er det en gammel kar som har luftet hunden sin ved å kjøre en runde i bygden, og det har han drevet med i over 10 år. Visste ikke at det var straffbart. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 – En av våre patruljer påtraff mannen og han erkjente forholdet. Han vil bli anmeldt for brudd på veitrafikkloven og får trolig en bot, sier politioverbetjent Hans Martin Lothe ved Bergen Vest politistasjon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg husker jeg luftet hunden vår ved hjelp av sparkesykkelen min. Festet båndet fast i styret, og han dro meg bortover. Skøy Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er vel ikke nytt dette? En nedi gata der jeg bor gjorde det samme, bare med motorsykkel. Var egentlig gøy de første gangen jeg så det, men siden han ''sykler profesjonelt'' blir det nesten litt dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå