kloningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Med teknologi features standarder fra 2000 (overdrivelse, men ikke langt unna. Hadde jo ihvertfall flash i 2000.), kommer den sikkert til å selge fordet.. Det er det værste med den. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er nyfiken på CPU'en her, veldig lite detaljer om denne. Noen som vet noe mer om denne? For meg den største overraskelsen, siden Apple har designet helt ny CPU/GPU. Burde være litt mer info om hvordan denne er bygd opp. Lenke til kommentar
Gates Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Må si den var litt fascinerende. Men blir nok ikke å kjøpe denne. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spekulasjoner om hardware på Anandtech: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3729 IPS panel! 1024x768, ikke så bra. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Genial sak å ha slengende rundt i huset. Den perfekte størrelse for å ligge på sofaen og surfe. Tror dette blir en suksess. Måtte det komme mange konkurrerende produkter... Endret 28. januar 2010 av Toa Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Til dere som klager over manglende videoutgang. Det kommer til å være videoutgang i docken. Så det skal nok bli mulig å bruke den til fullverdig presentasjonsverktøy, ja. Ser for meg denne tar over for netbooken min. Har aldri brukt netbooken til noe annet enn surfing, mail og msn uansett. Bare venter på multitasking som nok kommer i OS 4.0 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva er vitsen med en slik? En overvokst iPhone uten mulighet for samtaler? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bare venter på multitasking som nok kommer i OS 4.0 Vil det bli tilgjengelig for iPad-en? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Apple fanboys er nok til at de tjener flusst med penger anyways Trenger ikke være noe poeng! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva er vitsen med en slik? En overvokst iPhone uten mulighet for samtaler? En gang i tiden var det mange som ikke skjønte poenget med mobiltelefon... Og det er ikke SÅ lenge siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg syns det er helt hysterisk morsomt å lese kommeentarer nå dagen derpå etter lanseringen! Maken til negativitet skal man lete lenge etter, og jeg fatter egentlig ikke at folk kunne få sånne absurde forventninger når alle visste hvor opphypet produktet var (føles nesten som om at Apple laget tableten, bare for å få Intarwebzet til å holde kjeft). For min del vil jeg gjerne bytte ut skolemaskinen med en Ipad + tastaturdock. 6 timer skole burde den klare, den er lett, den er rask, den er enkel, og spilling har potensialet til å bli genialt på denne. Ser INGEN grunn til at denne ikke skulle kunne bruke tastaturet til for eksempel bilspill, som er ganske så grusomt på Iphone/Ipod i disse knappefrie dagene. Quit whining, you had it coming. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hva er vitsen med en slik? En overvokst iPhone uten mulighet for samtaler? En gang i tiden var det mange som ikke skjønte poenget med mobiltelefon... Og det er ikke SÅ lenge siden... Grunnen til at jeg spør er fordi det finnes jo produkter som slår den både på pris, ytelse og funksjonalitet. But then again, når iPhone ble lansert var den jo også den slått på pris, ytelse og funksjonalitet - and it still is. For min del ser det altså ut som en forvokst iPhone uten telefonmuligheter. Hva er guleroten? Endret 28. januar 2010 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva er vitsen med en slik? En overvokst iPhone uten mulighet for samtaler? En gang i tiden var det mange som ikke skjønte poenget med mobiltelefon... Og det er ikke SÅ lenge siden... Men DENNE er bare unødvendig. Min bittelille HTC hero er mer spekket med teknologi og funksjoner enn dette... Men kom ikke som noen bombe at Apple hjernevasker med å ha lite/dårlige funksjoner uten å nevne det, men de få tingene den kan det nevner de 5000 ganger; KAN VISE BILDER! WOOOW. Blir som iphone... Multitasking, bare ganske mange år på etterslep Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er skuffet. Dette hadde jeg tenkt skulle bli et Apple-produkt jeg faktisk kunne tenke meg å kjøpe. Men jeg ser ikke noe poeng i det. Bøker leser jeg heller på min Kindle, jeg må likevel ha med laptop når jeg går ut for mangel på multitasting setter en effektiv stopper for kontorbruk, batterikapasiteten er ikke særlig god, det finnes musikk-spillere med mindre størrelse og langt bedre lagringskapasitet på markedet, og billigere spillemaskiner finnes med bedre spesifikasjoner. Det eneste bruksformålet jeg kan se for iPad som ikke gjøres bedre av andre, må være å f.eks. lese et magasin som National Geographic. Men det kan jeg like gjerne gjøre på en laptop eller netbook. Vel... da håper jeg at HP Slate blir mer vellykket. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I svarte. Ingen USB-utganger, og iPhone OS låst til Eplegodkjente programmer? Tror jeg står over. Har de siste månedene kikket etter tablet, men har ikke funnet noe som passer meg. Kan ei heller si at denne modner markedet særlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Til dere som klager over manglende videoutgang. Det kommer til å være videoutgang i docken. Så det skal nok bli mulig å bruke den til fullverdig presentasjonsverktøy, ja.Ser for meg denne tar over for netbooken min. Har aldri brukt netbooken til noe annet enn surfing, mail og msn uansett. Bare venter på multitasking som nok kommer i OS 4.0 Riktig, alt du gjør på netbooken er tstatur-heavy operasjoner, og du føler en enhet uten tastatur gjør en bedre jobb? Jeg må innrømme jeg ikke helt ser logikken. Får man idet hele tatt brukt feks msn og spotify samtidig? AtW Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://i.gizmodo.com/5458292/the-apple-tab...called-the-ipad Se på denne. Flopp eller suksess? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spekulasjoner om hardware på Anandtech: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3729 IPS panel! 1024x768, ikke så bra. IPS-panel er vel ganske bra? AtW Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg vil ha! Jeg vil ikke ha! En overvokst ipod touch/iphone. Er en grunn til at jeg kvitta meg med iphonen jeg hadde. Den kommer nok til å få multitasking grunnet iphone os 4.0. Men igjen, så er man låst til Itunes og må følge apple sine regler for det aller meste. Men stilig var den. Lenke til kommentar
pwnern12 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 windows eier jo apple ipod os for oss hardcore gamere så jeg vil ikke ha den men den ser jo kul ut da. Så ett tiltak fra HP med windows7 som så litt bedre ut men vet ikke hva den vil koste da seff. windows & microsoft FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå