jack2 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Får man kjøpt kabler til modulære strømforsyninger? Altså bare kablene! Hvis noen vet om en nettside, link meg. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det kommer nok helt an på produsenten av strømforsyningen. Jeg kan ikke huske å ha sett løse modulære kabler til salgs i nettbutikker. Som regel passer ikke en modulær kabel fra et merke i et annet. Men jeg vet Corsair tilbyr ekstra strømkabler om man kontakter dem, så det er nok godt mulig at noen av de andre produsentene også gjør det. Lenke til kommentar
jack2 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Det kommer nok helt an på produsenten av strømforsyningen. Jeg kan ikke huske å ha sett løse modulære kabler til salgs i nettbutikker. Som regel passer ikke en modulær kabel fra et merke i et annet. Men jeg vet Corsair tilbyr ekstra strømkabler om man kontakter dem, så det er nok godt mulig at noen av de andre produsentene også gjør det. Da kan jeg jo prøve å ta kontakt med Cooler Master å spør om det er mulig å få noen ekstra kabler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå