Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 før denne jævla iTavle greia jeg ikke gidder å finne ut hva heter kom var det noe helt utrolig mange saker om den. i alle fall på itavisen. masse kilder som lakk info som ett glass uten bunn. de hadde også en sak om at det var apples måte å markedsføre fremtidige produkter. gjør de det hver gang? er det noen andre store selskaper som gjør det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå har vel aldri ITavisen vært regnet som en seriøs aktør innen noe-som-helst, men ellers er jeg enig i det du skriver. Apple baserer mye av reklamen sin på rykter. Noen sier de selv lekker ryktene og bildene, men uten sikre kilder (noe vi nok aldri vil få) velger jeg å ikke tro på dette. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 How Apple Does Controlled Leaks Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er vel noe de aller fleste selskaper gjør det, ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Nå har vel aldri ITavisen vært regnet som en seriøs aktør innen noe-som-helst, men ellers er jeg enig i det du skriver. nå var det jo ikke bare ITavisen som dekket saken både før, under og etter. selv synes jeg det er rart at en av norges største avis, VG, dekker lanseringen av et nytt produkt live. skjedde det da samsung lanserte sine LED-tv'er, for eksempel? helt tydelig at apple lever av PR, og det virker jo som at det funker bra for dem. det er riktig at svært mange selskaper gjør dette, men apple er vel de eneste jeg kan tenke meg som (nesten) utelukkende baserer seg på PR. Endret 28. januar 2010 av vaffel1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå har vel aldri ITavisen vært regnet som en seriøs aktør innen noe-som-helst Dette. ITavisen = crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå