Gå til innhold

er det andre store selskaper som har rykte basert reklame?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

før denne jævla iTavle greia jeg ikke gidder å finne ut hva heter kom var det noe helt utrolig mange saker om den. i alle fall på itavisen. masse kilder som lakk info som ett glass uten bunn. de hadde også en sak om at det var apples måte å markedsføre fremtidige produkter.

gjør de det hver gang?

er det noen andre store selskaper som gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har vel aldri ITavisen vært regnet som en seriøs aktør innen noe-som-helst, men ellers er jeg enig i det du skriver.

Apple baserer mye av reklamen sin på rykter. Noen sier de selv lekker ryktene og bildene, men uten sikre kilder (noe vi nok aldri vil få) velger jeg å ikke tro på dette.

Lenke til kommentar
Nå har vel aldri ITavisen vært regnet som en seriøs aktør innen noe-som-helst, men ellers er jeg enig i det du skriver.

nå var det jo ikke bare ITavisen som dekket saken både før, under og etter. selv synes jeg det er rart at en av norges største avis, VG, dekker lanseringen av et nytt produkt live. skjedde det da samsung lanserte sine LED-tv'er, for eksempel? helt tydelig at apple lever av PR, og det virker jo som at det funker bra for dem. det er riktig at svært mange selskaper gjør dette, men apple er vel de eneste jeg kan tenke meg som (nesten) utelukkende baserer seg på PR.

Endret av vaffel1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...