Gå til innhold

vancouver 2010, en tragedie av ett ol spill...

Anbefalte innlegg

altså herre min hatt, tror ikke jeg har blitt så skuffet av ett spill noen gang enn når jeg klikket innpå vancouver 2010... Torino 2006 hadde mye bra interface, likte det spillet veldig godt og de hadde faktisk med langrenn,skiskyting og tilogmed kombinert, så kommer vi til 2010 og de fjerner disse godbitene. Grafikken er jo faktisk omtrent like god(!) og vancouver lever rett og slett ikke opp til ol forventningene. Verste av alt er på pc så har de bare dratt xbox versjonen inn, og det ser dumt ut når den spørr om å trykke på y eller b når han i førsten mener j...

andre som har prøvd dette skuffende spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, men at de har 4 slalom spill,2 snowboard spill,2 forskjellige bobsleig(bob og luge) og så 1 hopp. Det er for dårlig når man vet at det er så mye mer man gjøre.

Veldig like sjangre de har og, samt de enkleste å lage... virker veldig lite gjennomtenkt og veldig slapt arbeid dessverre :( eneste som er forbedre i forhold til gamle spill er hopp, syns det virker litt mer "autentisk" og endel vanskeligere

Lenke til kommentar

Tok en rask titt på wikipedia, og ifølge den er det 15 grener i vinter-ol. (skjønt noen grener som snowboard er listet som en kategori, men de konkurrerer i tre øvelser.)

http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_Olympic_Games

Det er 22 i sommer-ol. Inkludert golf, av alle ting.

http://en.wikipedia.org/wiki/Summer_Olympic_Games

Er enig i at det er litt vel lite å gjøre i Vancouver 2010, men hva forventer du av et ol-spill? ;)

Lenke til kommentar

Tja, man forventer hvertfall at alle grenene i dette OL er med. Så man kan "spille OL" hjemme mens man ser på ellernoe, og ha virkelige utøvere som AI-karakterer, ala FIFA spillene.

Ikke at det er en dårlig hastejobb for å bli ferdig før februar, hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Virker som det var 4 år siden forrige OL, da tenkte noen "Hmm lage spill for neste OL? Tjaa" også ble det med det. Helt til 2 mnd før OL, da skal alt gjøres ferdig for å være i butikken før lekene starter, så vi copy/paster et par grener sammen.

Lenke til kommentar

Hele spillet er latterlig. Det eneste som er i nærheten av gøy er slalåm. På torino var det jo fantastisk å tasse rundt på Skiskyting og Langrenn. At de tok vekk det er jo faen meg helt på jordet. jeg lastet ned for å sjekke og ja... Blir ikke kjøp for å si det sånn. Men kan være jeg børster støv av Torino før OL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvordan kan noen være skuffet over et spill som er dømt til å være dårlig?

lurer også på hvordan man går på ski og andre OL ting med gamepad?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg spør om ting angående spillet. jeg skjønner ikke at jeg må være en av de uheldige som har spilt det for å spørre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

det virker bare helt utrolig for meg at noen finner på å kjøpe det.

lurer også på hvordan man går på ski og andre OL ting med gamepad?

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt gjennom alle de forskjellige konkurransene i Torino spillet og jeg må si jeg er imponert over hvor Kvalitet det spillet er. Alt er løst MYE bedre enn i vancouver spillet, fartsfølelsen ikke minst! HErlig å spille, så dette blir fortsatt mitt OL spill!

Lenke til kommentar

helt enig hans-o, og nabogutten, hvis du ikke gidder å spille ol spill så er det vel egentlig your loss. Veldig sosiale spill og det er alltid kjekt å spille.

Vet ikke hvordan selve torino var på playstation eller xbox men på pc så var det løst meget bra, på vancouver så har de enkelt og greit integrert det for xbox og bare importert til pc og ps3, elendig løsning og vanskelig å styre ting på vancouver, enkelt og greit... fatter ikke hvordan torino visstnok skal ha fått dårligere karakterer i gjennomsnitt enn vancouver, anmelderene må ha drukket og røykt noe muffens samtidig altså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...