DMN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Som topic sier! Personlig kan jeg ikke forestille meg å stønne ut navnet til moren min i senga, hadde vært en BIG turn off! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde ikke tenkt over det tror jeg. Jeg hører sjeldent mudern bli kalt for annet enn "Mamma" eller "Mordi", så det tror jeg ikke hadde vært noe problem. Men det kan veldig godt hende jeg hadde ment noe annet om det ble realitet. Lenke til kommentar
simpl Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Et navn er et navn. Hadde ikke hatt noen problemer med det for som Wikipedersen sa så tenker jeg som regel på min mor som mamma og tenker skjelden på hennes egentlige navn. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hadde vel ikke vært noe problem. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 er ikke helt sikker egentlig. Hadde ikke vært turn on for å si det sånn. Men med tanke på navnet til mora mi er det vel rimelig unsannsynlig at det blir et problem. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ser ikke hvorfor det skal by på et problem, det er mye anna jeg ikke bryr meg om hvis jeg først er i gang. Lar meg ikke stoppe så fort Nå er det sjeldent jeg bruker navnet på dama jeg ligger med, spesielt ons. 90% husker jeg ikke hva det er (jeg er dårlig på navn...) Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som topic sier! Personlig kan jeg ikke forestille meg å stønne ut navnet til moren min i senga, hadde vært en BIG turn off! Ikke noe problem, men ville kankjse ungått å stønne navnet før jeg ble riktig kjent med ham. Etter jeg ble kjent med ham, ville jeg nok assosiert navnet like mye med ham som med faren min. Men hvis det var ONS (ikke at jeg driver med det egentlig) så ville jeg prøvd å ungå å si navnet. Veit ikke hvorfor. Kanksje fordi jeg tenker på pappa når jeg hører navnet hans? Huff, det er jo ikke det jeg vil tenke på da akkurat Lenke til kommentar
LFL Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ser ikke noe problem med å ha sex med personer med samme navn som moren min. Uansett så ser ikke jeg på moren min som Anne, men Mamma. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Kjenner allerede ei flott jente som heter det samme som mora mi, og jeg hadde absolutt ikke hatt noen problemer med det. Endret 28. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "Ville du hatt sex (ons) med en med samme navn som moren/faren din?" Overskriften spør om vi ville takket nei til et One Night Stand med en person som har samme navn som far og mor. Men TS sier selv at han ikke kan forestille deg og stønne navnet til moren/faren din. Så hva spør egentlig TS om? Om vi ville takket nei eller om vi ikke kunne stønnet navnet eller hva? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvem stønner navnet til sin seksualpartner under samleie? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er nok noen som gjør det, så vil verken kalle det unormalt eller normalt. Men det er ikke det denne tråden handler om så det var en totalt unødvendig post. Vennligst henvis dere til min post litt ovenfor for å holde tråden så on-topic så mulig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) 1. Sjeldent jeg stønner ut partnerens navn under en ONS. 2. Sjeldent jeg stønner ut partnerens navn generelt 3. Mamma og pappa knytter jeg mer til mamma og pappa enn de faktiske navnene deres. 4. Jeg har ofte vanskeligheter med å huske navn, og om jeg ikke kjenner mennesket jeg har ONS med fra før, er sannsynligheten stor for at jeg ikke husker navnet til vedkommende engang. Konklusjon: Nei, jeg hadde nok ikke hatt noen problemer med å ha ONS med noen som tilfeldigvis hadde samme navn som mamma eller pappa. Endret 29. januar 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor gammel er trådstarter? Jeg omtaler mine foreldre som mamma og pappa og ikke ved fornavn, så kan ikke helt se problemet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg bruker fornavn på mine foreldre, har ikke brukt mor/mamma eller far/pappa på mange år.. Det har litt med at de reagere raskere på sine navn enn tittelen sin (trolig grunnet de ikke har barn hjemme lengre og derfor ikke hører det så ofte) - Bare sånn til info. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Såpass ja, da går vel kanskje diskusjonen litt mer ut på hvem som bruker fornavn i senga eller ikke. Personlig bruker jeg ofte fornavn i forbindelse med dirty talk. ... og jeg forbinder foreldrene mine med fornavn og ikke mamma og pappa. Endret 29. januar 2010 av DMN Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har problemer med dette i teorien, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har det i praksis. Da blir det heller mer at jenten har et navn som ikke er særlig FINT da.. Kaller forøvrig mine foreldre mamma/pappa. Kkjenner faktisk ingen som heter det samme som mine foreldre heller, til tross for at dette er tradisjonelle norske navn i stil med Kari og Ola. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Denne problemstillingen har jeg aldri tenkt over. Tror ikke det hadde vært noe problem. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hadde nok tenkt meg om to ganger først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg