Kontorstol Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sørlandschips havsalt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Egentlig skulle emnen hatt et "poll" som vi kunne stemme på. Lenke til kommentar
Brown55 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Sørlandschips Havsalt uten tvil. Selvom det er primitivt, er det ekte vare og det merkes på smaken. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 5 år gammel tråd. Pringles Sourcream & onion (grønn boks). Finnes ikke bedre chips. Synes ikke sørlandschips er noe spesielt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Synes norsk chips er kjedelig.. Liker selv best Doritos. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg kan ikke peke ut én klar favoritt, men Maarud Ost & Løk er en av de beste jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Sørlandschips Havsalt er for plebs. Ekte gangstere spiser Spansk Paprika & Persille. 1 Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 -Sørlandschips havsalt og "snill pepper" -Sørlandschips spansk paprika -Pringles originial Er dessuten enig med TS i at norsk chips generelt sett holder høyere kvalitet enn utenlandsk chips. Tråden er fem år gammel, men hvilken rolle spiller det? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 I Norge syns jeg det beste er Sørlandschips Salt eller Creme Fraiche & Sjalottløk. Ellers syns jeg Kettle's Unsalted er sykt god. Bare masse smak av potet. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå