L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Natur Chips syns jeg er best, god og salt.Dette er fasiten. Dere som sier noe annet tar feil. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sørlandschips all the way. <3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Natur Chips syns jeg er best, god og salt.Dette er fasiten. Dere som sier noe annet tar feil. Haha, eg antar at det var eit forsøk på å være morosam. :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sørlandschips med spansk spekeskinke er Og Mexican Fiesta! Også eier Maarud sin Salt & vinegar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og Mexican Fiesta! Finnes den endå? Har sett etter den, men ikkje klart å finne på lange tider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Finnes den endå? Har sett etter den, men ikkje klart å finne på lange tider.Så de hadde den på Coop Mega tidligere i dag. Og har sett den på diverse bensinstasjoner. Haha, eg antar at det var eit forsøk på å være morosam. :!:Nei, da hadde jeg skrevet "Zeph har rett."Da hadde alle skjønt at jeg tullet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Finnes den endå? Har sett etter den, men ikkje klart å finne på lange tider.Så de hadde den på Coop Mega tidligere i dag. Og har sett den på diverse bensinstasjoner. Er visst få butikkar som har den. http://www.facebook.com/group.php?v=info&gid=63970261181 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Original Chips, den salte, selvfølgelig. Ellers synes jeg at potetgullmarkedet har blitt ganske dårlig de siste år Endret 30. januar 2010 av JoeSchmo Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Og Mexican Fiesta! Finnes den endå? Har sett etter den, men ikkje klart å finne på lange tider. Vi har den her i Hof. Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Spiste Mexican Fiesta for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Synes egentlig ikke pringles salt er så dårlig, men den aller beste er Sørlandschips med Maldon Havsalt og knust pepper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg holder en knapp på Sørlandschips Sourcream og Delivio med salt og peppersmak... nydelig potetgull. Pringles, Superchips og andre "chips" er ikke potetgull, men en farse som bare blir sprø og kalles "chips" grøss! Smaker ikke potet at all! Endret 22. mars 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Superchips og potetskruer smaker godt (særlig med salt og pepper), og da gjør det meg null og niks at de støpes av potetmasse. Lenke til kommentar
Mrs. Grethe Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ingenting slår Sørlandschips. Den ultimate er Spansk pepper. Jeg er fullstendig enig. Tviler egentlig på at Sørlandschips er så primitivt og "hjemmelaget" som de skal ha det til, men de smaker helt enestående, og ikke like "fort og gale"-masseprodusert som konkurrentenes. Morsomt at vi diskuterer at Sørlands Chips er Norges beste chips da ideen kommer fra Canada og potetene fra Danmark Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Morsomt at vi diskuterer at Sørlands Chips er Norges beste chips da ideen kommer fra Canada og potetene fra Danmark Neppe? Ihvertfall på de sørlandschipsene jeg har kjøpt i det siste står det stempel med adressen til gården potetene kommer fra, har alltid vært i Norge. Ideen kan godt komme fra Canada tho, det vet jeg ikke Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Men uansett er dette mat-nasjonalisme. Den beste chipsen er og blir Tyrrell's! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Savner Pringles Feta jeg. Hater limited editions. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Mexican Fiesta fra Maarud er digg. Rart de ikke har den under Produkter på websiden deres...hmm. Endret 25. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sørlandschips med salt og pepper topper norsk chips. Kan ikke forstå at de tok denne ut av produksjon. Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sørlandschips med salt og pepper topper norsk chips. Kan ikke forstå at de tok denne ut av produksjon. Den kom tilbake på markedet i fjor. Riktignok i en litt mer eksklusiv og dyrere utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå