Dammed Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det bare jeg som syns at den beste chipsen kommer fra Norge? Har spist chips overalt, men Maarud og Kims er blant de beste jeg har prøvd og for min del så er Kims salt og pepper den beste chipsen noen gang. Ikke bare er den norske chipsen bra, men den er vanvittig mye bedre enn den man finner i resten av Europa. Hva mener du er den beste chipsen? 2 Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 sørlandschips spansk skinke og peppes pizza Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Synes den peppes pizza fra sørlandschips bare var god første gangen jeg smakte den. Beste fra sørlandschips synes jeg er paprika. KiMS bamser smaker himmelsk! Det ser litt barnslig ut å sitte å spise det, men det smaker jo så godt, og det er ingenting som er likt på smak Jeg er enig med deg i at Norge har den beste chipsen. I syden og sånn er den ikke like god. Endret 28. januar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Peppes pizza, delivio salt, Maarud paprika og salt & pepper er favorittane mine. Det er ikkje overalt det fins så god chips som i Noreg, bortsett frå den pringlesen frå Kreta med salt & vinegar Endret 28. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som ækt søring må jeg jo så klart si at sørlandschips salt er bestetst Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sørlands Chips, grønn (ikke helt sikker på hva den heter?) og paprika. Hørte at peppes sin var dårlig jeg, true? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kims Naturchips, trur jeg de heter. Nesten samma greie som sørlandschips, bare enda saltere. Sørlandschips er litt for nøytral i smaken. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sørlandschips Havsalt, men paprikaversjonen er like bak. Utenfor Norge er det en spesiell Lay's chips som er helt herlig, men jeg husker ikke hvilken smak det var. Godt mulig det var barbeque. Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mye god chips fra utlandet også, men sørlandschips må være en av de beste norske. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Helt uenig i at norsk chips er best. Britisk chips er europas beste. Min favoritt er Tyrells med salt. Utrolig sprøtt og velsmakende Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sørlanschips med havsalt er det beste en kan få i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Natur Chips syns jeg er best, god og salt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sørlandschips er milevis over alt annet, uansett smak. Maarud kommer på en god andreplass med Sourcream & Onion og Salt & Vinegar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ingenting slår Sørlandschips. Den ultimate er Spansk pepper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kims Naturchips, trur jeg de heter. Nesten samma greie som sørlandschips, bare enda saltere. Sørlandschips er litt for nøytral i smaken. Nei, det er omvendt! Naturchips smaker jo nesten ingenting i forhold til sørlandschips. Lite saltsmak. Min favoritt er nok kansje sørlandschips, alle smakene er gode, men kansje salt best. Men er jo bra og variere litt. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sørlandschips er en god og verdig representant for Norge. Ellers er jeg enig med andre her om at det er i England en finner best chips. Tyrells er veldig bra! Lenke til kommentar
H80 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker Maarud Potetgull med salt- og eddiksmak. De grønne posene. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg holder en knapp på Kims Snacks chips Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Den beste i Norge er Maarud sour cream and oninon Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ingenting slår Sørlandschips. Den ultimate er Spansk pepper. Jeg er fullstendig enig. Tviler egentlig på at Sørlandschips er så primitivt og "hjemmelaget" som de skal ha det til, men de smaker helt enestående, og ikke like "fort og gale"-masseprodusert som konkurrentenes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå