Jajakanskjedet Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! veit ikkje om ditta er riktig kategori, men kjøre på Eg har lyst å ta opp wii spill, og lage video Har lest litt rundt, og ser det går ann å bruke en vanlig dvd opptaker til å gjøre dette. Men veit noken korleis enn skal koble ledningene får å få dvden og konsollen på samme kanal (av1), sann at eg kan recorde det? Takker for svar! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du må vel gjerne koble konsollen til DVD-opptakeren din for at du skal kunne ta opp fra konsollen. Videre så må DVD-opptakeren gjøre det mulig at du ser på det du tar opp. Opptakeren vil da sansynligvis ha en inngang (input) og en utgang (output). Konsollen må da kobles til input på opptakeren, og tv skal på output på opptakeren. Da skulle du i prinsippet kunne se hva du tar opp. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk det til! Men nå er problemet: Jeg flyttet filene fra harddisk på dvd avspilleren til en cd. Når jeg setter cden i pcen, bruker pcen veldig lang tid på å lese den. Det kommer ikke noe autorun, og når jeg går inn på datamaskin og trykker vis filene,(utforsk) Så sier den at disken er tom Men cden er jo ikke tom, jeg har jo spillt den av på dvd avspilleren, og da funket det helt fint! Hva er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå