Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Pc-forsikring på flere pcer

Ziera

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har pc-forsikring hos gjensidige ijenom tekna. Også klarte jeg å ødelegge to laptoper på en gang. Aner dere om pc-forsikringen gjelder på mer enn en pc?

PC-forsikring

Denne dekker inntil kr. 20 000 ved tap, tyveri og skade på PC-en (hardware). Gjelder i hele verden.

PC-forsikring, mot tap/tyveri/skade. Forsikringssum inntil kr 20.000.

Er den eneste infoen jeg klarer å få ut av sidene til gjensidige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsikringen er ikke bundet til en bestemt Pc, men den er begrenset til en Pc. Så du må nok ta et valg på hvilken du ønsker å benytte forsikringen på.

Hvis begge pcene er i det øvre prissjiktet kan det lønne seg å ta den andre pcen på innboforsikringen din hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Forsikringen er ikke bundet til en bestemt Pc, men den er begrenset til en Pc. Så du må nok ta et valg på hvilken du ønsker å benytte forsikringen på.

Hvis begge pcene er i det øvre prissjiktet kan det lønne seg å ta den andre pcen på innboforsikringen din hvis det er mulig.

Hmm var det jeg fryktet. Har ikke innbo, akkurat flyttet så jeg har ikke fått ordnet med det. Skal sjekke opp hvem som har høyest markedsverdi så får jeg bare ringe inn.

Lenke til kommentar
Hvis akkurat flyttet inn kan leses som; jeg er ny student og har akkurat flyttet hjemmefra, så kan du jo fort være dekket av dine foreldres innboforsikring. Vært å ta en sjekk på det i alle fall.

Stemmer nesten. Har bodd her en stund men har akkurat meldt adr. endring og da faller jeg utenfor innboforsikringen til foreldrene. Noe jeg ikke viste før etter at jeg meldte adr. endring:P

Men la oss si jeg har to pcer. Først går den ene i stykker jeg sener inn den på forsikringen. Så går det ett år og da går den andre i stykker. Kan jeg da sende inn den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...