Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noe du er glad for akkurat nå? Eller bare fornøyd med hvordan laget styres? Si det her! Selv er jeg i ekstase etter kampen i kveld. Kontrast fra forrige uke. Hele laget spilte fantastisk, og vi hadde også en fantastisk dommer. Vi skal til Wembley igjen. Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er litt glad akkurat nå og var på utkikk etter en slik tråd. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Flott tråd! Fantastisk spill, mål! Men mest glad for at vi slo Shitty og tevez idag...! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan ikke annet enn å kose meg akkurat nå. Driter i alt annet enn hva som skjedde utpå banen i kveld. This was it. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har vært i skikkelig godt humør etter seieren igår. DEILIG å vinne på overtid over scumsa. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gleder meg til london-turen min i helgen! Skal se Manchester United knuse Arsenal på Emirates på søndag Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gleder meg til london-turen min i helgen! Skal se Manchester United knuse Arsenal på Emirates på søndag Da kan det hende du møter tc47, som maser om den turen sin hele tiden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvor skal du sitte bantex? JEG SKAL OGSÅ!! Hehehe kriss Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor skal du sitte bantex? JEG SKAL OGSÅ!! Hehehe kriss Jeg vet ikke hvor jeg skal sitte, er i regi av Canal+.. er i alle fall club level Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Knuste Arsenal i dag jo. Den siste uka har vært fantastisk. Seks viktige poeng i PL, og finaleplass i LC. 10-2 i målforskjell også, fantastisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 1. Rooney fire mål mot Hull. 2. United til finalen av LC. 3. United knuser Arsenal. 4. Hull spiller uavgjort mot Chelsea. Er det mulig å være i bedre humør? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja. Skrive ferdig en ekkel engelsk stil. Ellers var det digg ja, spesielt å oppleve nr. 3 på stadion live. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det beste er at Rooney er jo blitt bortimot målgarantist de siste kampene. Hadde vært helt fantastisk om han kunne fortsette slik i sesongene fremover, å få bedre uttelling. For det er svææært få spisser som kommer seg til så mange sjanser som Rooney gjør, men det finnest mange spisser som er mye mer effektive. Men nå ser det ut til at ting er i endring Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 LC-seier, ett poeng bak Chelsea i ligaen, har matchball hjemme mot de blå, og Rooney er i sitt livs form. Kan ikke bli bedre! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du glemmer det faktum at Arsenal har et barnehageskirenn-esque kampprogram igjen og kommer til å sensasjonelt smette inn på førsteplass foran oss. Bittert, men mulig. Dette var gledestråden, så jeg her kunne jeg strengt talt ikke vært mer off-topic. Tjaa, kan vel feire at City går enda et år uten trofé, men den goden har jeg blitt for vandt med. Det samme gjelder Liverpool (hoho) Kjører på med: Rooney vinner ball'd or om England gjør et godt VM, noe jeg tror de gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) ........ GET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! HE SCORES GOALS GALORE, HE SCORES GOOOOALS. PAUL SCHOLES HE SCORES GOALS! HE SCOES GOALS GALOOORE, HE SCORES GOAAALS. HE SCORES GOALS GALOORE, HE SCORES GOAAALS. PAAAAUL SCHOLES, HE SCORES GOAAAALS Endret 7. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Da må jeg bare få benytte anledningen og gratulere alle medsupportere med 4-0seier og 7-2 sammenlagt JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Endret 11. mars 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Vi slo Liverpool! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vanvittig deilig med seier idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå