Gutt17 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg sikler litt på yrket som hotellsjef ombord på et skip. Åssen oppgaver har en hotellsjef? Hotellsjefen kommer jo rett under kapteinen, så hotellsjefen er nestsjef. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Blir litt feil å si at han kommer like under kapteinen og nestsjef. Han er sjef for sitt departement, men vil tro overstyrmannen og maskinsjefen kommer rang og lønnsmessig over han. Har selv jobbet på cruise båt. Og hva hotellsjefen gjør, er faktisk ikke helt lett å si (så han sjeldent gjøre noe nyttig:P)Men han menget seg mye med passasjerene, noe som er en del av jobben. Ellers så er han øverste sjef for resturantene/barene, resepsjonen, reislederene, o.s.v, så er nok en del oppfølging opp mot det. Endret 27. januar 2010 av Blueone Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ikke at jeg har noen nevneverdig peiling, men jeg vil gjette på at jobben hans/hennes bare er å ha ansvar for alt, få det til å gå rundt og sørge for at gjestene koser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå