Kneipp Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen andre i Drammens området som opplever det samme? Hatt Get siden i fjor sommer, linja har vært stabil helt til nå i januar. Har XL abonnementet, 17500/1750 kbps. Opplever at nedlasting går ned fra 17 til 0.8 mbit, mens merkelig nok så holder opplastingen seg på 1.8 mbit, ifølge bredbåndskollen.se Når linja er i orden så får jeg regel ca. 17.6/1.8 mbit på bredbåndskollen. Dette har skjedd 3-4 ganger i januar. Ringte Get, men når jeg endelig fikk kontakt med support, var linja i orden igjen og dem fant ikke noe feil når dem målte. Virker som dette slår inn tilfeldig.. Har har tatt strømmen av modemet og koblet direkte til uttaket men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
vonAnka Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sliter med akkurat samme problemet, i Moss vel å merke. Nedhastigheten holder seg mellom 0.8 - 1.5, mens opphastigheten er på det vanlige (dvs. det jeg betaler for.) Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis dette problemet er nærmest landsdekkende, så må dem være klar over problemet kanskje. Jeg tror jeg ringer dem i morgen hvis dette fortsetter sånn. Sikkert mange som har ringt allerede men.. Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ikke landsdekkende nei. Her i Oslo sentrum øst er det enten full guffe eller ikke noe signal i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå