Rikky Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg holdt på å impulskjøpe et videokamera nå, men vet dessverre ikke hva jeg skal se etter. Jeg har foreløpig ikke noen spesielle preferanser bortsett fra brukbar bildekvalitet til en ok pris (la oss si 3000, så dere har et tall å forholde dere til). Det hadde imidlertid vært stilig med en "high speed"-funksjon. Noen anbefalinger? Jeg vet at det er masse slike tråder, men det var virkelig en jungel. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg vet at Sony og JVC har kommet med high speed funksjon som går på 120 fps og opp til 600 fps ellerno. Disse er imidlertid dyre (7000 og oppover tipper jeg). Ellers har du Casio Exilim Pro EX-F1: https://prisguiden.no/produkt/88244 Det er et stillbildekamera med videofunksjon. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 På billige kamera: High speed = lav oppløsning, dårlig kvalitet på opptaket. Omtrent som å skrive ut med skriveren innstilt på "kladd". High speed funksjonen kan oxo brukes bare noen sekunder av gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå