Effectiv Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hadde fått hakeslepp av å sett en ^^ Går(gikk) en i bergen/åsane området på skilter. Mener det var lommemannen som eide den? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (tror faktisk det var på autofil sitt) Jepp, jeg registrerte meg der i mai 2002.http://www.nrk.no/debatt/index.php?showforum=154 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Videre har vi sportsbilene produsert av Mosler og Kepler. Endret 30. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Smart Roadster V6.det er produsert 10 stk totalt, 1 finnes/fantes i norge. Shit :O Roadster med v6 hadde jeg aldri hørt om. Må jo gå noe helt sykt bra! Hvorfor det?? Det er jo ingen smart roadster som går BRA... Men for de som ikke har kjørn noe annet enn en fiesta eller lignende,så kan det oppfattes som om en smart roadster går bra, men det er bare fordi du nesten sitter på bakken, i en bitte liten bil. Du blir fortsatt frakjørt av div gamle "gubbebiler" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hvorfor det?? Det er jo ingen smart roadster som går BRA... Men for de som ikke har kjørn noe annet enn en fiesta eller lignende,så kan det oppfattes som om en smart roadster går bra, men det er bare fordi du nesten sitter på bakken, i en bitte liten bil. Du blir fortsatt frakjørt av div gamle "gubbebiler" klart det, du imponerer med dine kunnskaper. en standard fiesta kjører jo glatt fra en bil som har samme HK/vekt forhold som Porsche 911 Carrera 4S... 0-100 på under 5 sekunder er jo ingenting, må vel under 2 sekunder for at det skal falle inn under sportsbil. vanlige smart roadster brabus går ganske bra de også. nei, ikke på 0-100, men det er fordi den er litt treig i starten. Endret 30. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 DMC Delorean for de som har sett "Tilbake til fremtiden". Ble bare laget 9000 stk, og er antatt 6500 igjen. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 DeLorean DMC12 Jeg rettet opp betegnelsen. Det går minst 1 sånn i Norge, på Sørlandet. Her sitter undertegnde ved forskjermen på den, bildet ble tatt på Kristiansand torv 5. mai 2001: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er ikke selveste Ari Behn deleier i en DeLorean? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) DeLorean DMC12 Jeg rettet opp betegnelsen. Det går minst 1 sånn i Norge, på Sørlandet. Det stod en slik bil parkert på en campingplass i Bamble i sommer. Den stod der gjennom hele fellesferien, så det var tydelig at det var en fra campingplassen som eide den. Jeg kan ærlig si at jeg fikk litt sjokk da jeg plutselig fikk øye på den. Hadde aldri ventet å se den bilen. Endret 30. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det går minst 1 sånn i Norge, på Sørlandet. Her sitter undertegnde ved forskjermen på den, bildet ble tatt på Kristiansand torv 5. mai 2001: Heldiggrisen! Har alltid hatt lyst til å se den i virkeligheten. Og ikke minst prøvekjøre den. Er forresten en til salgs på autodb, står i stavanger... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hadde fått hakeslepp av å sett en ^^ Går(gikk) en i bergen/åsane området på skilter. Mener det var lommemannen som eide den? Lommemannnen var/er én av de to som har Atom registrert i Norge ja Ikke akkurat usannsynlig at det var hans du har sett i det området Lenke til kommentar
mosle Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Smart Roadster V6.det er produsert 10 stk totalt, 1 finnes/fantes i norge. Shit :O Roadster med v6 hadde jeg aldri hørt om. Må jo gå noe helt sykt bra! Hvorfor det?? Det er jo ingen smart roadster som går BRA... Men for de som ikke har kjørn noe annet enn en fiesta eller lignende,så kan det oppfattes som om en smart roadster går bra, men det er bare fordi du nesten sitter på bakken, i en bitte liten bil. Du blir fortsatt frakjørt av div gamle "gubbebiler" Snakker om de med v6 jeg da Originalt, er det ikke mye å skryte over, men veldig morsom å kjøre. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Ultima gtr, verdens raskeste fra null-100 og tilbake igjen! Og ja: du kan bygge den selv. Vet du om hvor mye denne koster ca ? Det er vel kanskje ikke lov å ha "byggebiler" i norge lenger heller ? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 http://www.ultimasports.co.uk/Content.aspx?f=gtrprices Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Smart Roadster V6. det er produsert 10 stk totalt, 1 finnes/fantes i norge. Tror en av de 10 ble brukt i en kræsjtest, så da er det 9. Shit :O Roadster med v6 hadde jeg aldri hørt om. Må jo gå noe helt sykt bra! Brabus V6 Bi-Turbo 170bhp. Burde jo gå greit på sine 800-900(?)kg. Jeg har det forsåvidt veldig morsomt i min 82hk Roadster. Drar alltid på smilebåndet når jeg klamper den. Bilen får også mye oppmerksomhet fra alle typer folk. Endret 28. februar 2010 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå