Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skjeldne sportsbiler av mindre profilerte bilprodusenter ! Kom med de du vet om :)

mosle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smart Roadster V6.

det er produsert 10 stk totalt, 1 finnes/fantes i norge.

roadster_smart_brabus.jpg

Shit :O Roadster med v6 hadde jeg aldri hørt om. Må jo gå noe helt sykt bra!

Hvorfor det?? Det er jo ingen smart roadster som går BRA... Men for de som ikke har kjørn noe annet enn en fiesta eller lignende,så kan det oppfattes som om en smart roadster går bra, men det er bare fordi du nesten sitter på bakken, i en bitte liten bil. Du blir fortsatt frakjørt av div gamle "gubbebiler" ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor det?? Det er jo ingen smart roadster som går BRA... Men for de som ikke har kjørn noe annet enn en fiesta eller lignende,så kan det oppfattes som om en smart roadster går bra, men det er bare fordi du nesten sitter på bakken, i en bitte liten bil. Du blir fortsatt frakjørt av div gamle "gubbebiler" ;)

klart det, du imponerer med dine kunnskaper.

en standard fiesta kjører jo glatt fra en bil som har samme HK/vekt forhold som Porsche 911 Carrera 4S...

0-100 på under 5 sekunder er jo ingenting, må vel under 2 sekunder for at det skal falle inn under sportsbil.

vanlige smart roadster brabus går ganske bra de også.

nei, ikke på 0-100, men det er fordi den er litt treig i starten.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
DeLorean DMC12

Jeg rettet opp betegnelsen. Det går minst 1 sånn i Norge, på Sørlandet.

Det stod en slik bil parkert på en campingplass i Bamble i sommer. Den stod der gjennom hele fellesferien, så det var tydelig at det var en fra campingplassen som eide den.

Jeg kan ærlig si at jeg fikk litt sjokk da jeg plutselig fikk øye på den. Hadde aldri ventet å se den bilen.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Det går minst 1 sånn i Norge, på Sørlandet. Her sitter undertegnde ved forskjermen på den, bildet ble tatt på Kristiansand torv 5. mai 2001:

Heldiggrisen! Har alltid hatt lyst til å se den i virkeligheten. Og ikke minst prøvekjøre den.

Er forresten en til salgs på autodb, står i stavanger...

Lenke til kommentar
Smart Roadster V6.

Snakker om de med v6 jeg da ;) Originalt, er det ikke mye å skryte over, men veldig morsom å kjøre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Smart Roadster V6.

Tror en av de 10 ble brukt i en kræsjtest, så da er det 9. :)

Brabus V6 Bi-Turbo 170bhp. Burde jo gå greit på sine 800-900(?)kg.

Jeg har det forsåvidt veldig morsomt i min 82hk Roadster. Drar alltid på smilebåndet når jeg klamper den.

Bilen får også mye oppmerksomhet fra alle typer folk.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...