Gjest Trulte_* Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trådstarter her igjen. Hører fremdeles disse lydene når jeg legger meg. Og nå også pipelyd på dagtid. *jippi..* Godt mulig jeg har fått tinnitus. Går til legen engang jeg får råd og har tid. Er en fattig borteboende stipend. Alt over 100,- ekstra i utgifter er mye ^_^ Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror ikke jeg har tinnitus. Men når alt er helt stilt og rolig rundt meg, så hører jeg en slags lav monoton ulelyd. Det er så vidt jeg hører det. Har ikke latt meg irritere av det da. Bare litt fasinerende på en måte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trådstarter her igjen. Hører fremdeles disse lydene når jeg legger meg. Og nå også pipelyd på dagtid. *jippi..* Godt mulig jeg har fått tinnitus. Går til legen engang jeg får råd og har tid. Er en fattig borteboende stipend. Alt over 100,- ekstra i utgifter er mye ^_^ Ser at du nevner at du hører konkrete lyder, dvs fuglekvitter etc , bare for å nevne det så er det fulgt mulig å ha det som kalles Auditory Hallucinations. Anbefaler at du tar en utredning hos legen din og finner ut hva som forårsaker dette og om det eventuelt er det jeg antyder. Kjipt om du lar det utvikle seg til full paranoia / schizofreni. Ellers så er det vel en del andre sykdommer som kan forårsake dette , feks høyt blodtrykk som noen har nevnt, har man spesielt litt ofte hodepine og blir fort hissig så bør man vurdere dette også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå