Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg hører syner. ''Falske lyder''

Gjest Trulte lulla

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte_*

Trådstarter her igjen.

Hører fremdeles disse lydene når jeg legger meg. Og nå også pipelyd på dagtid. *jippi..*

Godt mulig jeg har fått tinnitus. Går til legen engang jeg får råd og har tid. Er en fattig borteboende stipend. Alt over 100,- ekstra i utgifter er mye ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trådstarter her igjen.

Hører fremdeles disse lydene når jeg legger meg. Og nå også pipelyd på dagtid. *jippi..*

Godt mulig jeg har fått tinnitus. Går til legen engang jeg får råd og har tid. Er en fattig borteboende stipend. Alt over 100,- ekstra i utgifter er mye ^_^

Ser at du nevner at du hører konkrete lyder, dvs fuglekvitter etc , bare for å nevne det så er det fulgt mulig å ha det som kalles Auditory Hallucinations. Anbefaler at du tar en utredning hos legen din og finner ut hva som forårsaker dette og om det eventuelt er det jeg antyder.

Kjipt om du lar det utvikle seg til full paranoia / schizofreni.

Ellers så er det vel en del andre sykdommer som kan forårsake dette , feks høyt blodtrykk som noen har nevnt, har man spesielt litt ofte hodepine og blir fort hissig så bør man vurdere dette også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...