L4r5 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Utstyr: Olympus E-420 m/14-42mm kit Nivå: pingle Her har jeg lyst til å vise frem jernbanestasjonen i Bergen til forskjellige tider av året. Tok det første bildet i dag, men det gjenstår litt redigeringsarbeid før det publiseres. Endret 27. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kult.. Meget kult. Vist du er heldig knipser du meg og eller crewet mitt på byvandring. Ja.. Vi er umulig å ikke ta bilde av Det kan bli kult å se bilder av et sted jeg kjenner skikkelig, så jeg venter i spenning. Tror ikke det blir så proff kritikk fra meg, da nivået mitt ligger på ca. sengeveter.. Endret 28. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Herregud nå må du få lagt ut et bilde snart, treiging! /ironi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ble aldri fornøyd med redigeringen så jeg var nede og tok nytt i dag. Ble ikke så kjempefornøyd med dagens heller. Bomma litt på hvitbalansen, men før jeg fikk retta opp så var batteriet tomt. Hadde selvsagt glemt å lade det. Jaja, dere får i hvertfall et bidrag. Lett justert i PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå