akaoskar Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei, jeg sitter og vil tegne et hus, men sitter veldig fast på åssen det skal se ut, jeg skal tegne det, regne ut materialer og kostnader. har noen en eller flere ideer om hvordan det kan se ut eller noen retnings linjer jeg kan gå etter? Takk;) Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, jeg sitter og vil tegne et hus, men sitter veldig fast på åssen det skal se ut, jeg skal tegne det, regne ut materialer og kostnader. har noen en eller flere ideer om hvordan det kan se ut eller noen retnings linjer jeg kan gå etter? Takk;) Tegn ditt eget hus. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har bare et tips til arkitekter; Lag noe som kan tegnes med 4- 5 enkle streker. F.eks Operahuset i Sidney, Eifeltårnet, Taj Mahal, Pyramidene osv er eksempler på dette. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 http://www.holtebyggsafe.no/kalkulasjonsnokkelen.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå