Vektarm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Noen interesserte? Endret 14. april 2010 av Vektarm Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 skal ikke satse på paintball istedet da? mye artigere enn bare airsoft. er forresten til tider i området der, så at jeg evt. blir med noen ganger er ikke utenkelig Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 skal ikke satse på paintball istedet da?mye artigere enn bare airsoft. er forresten til tider i området der, så at jeg evt. blir med noen ganger er ikke utenkelig har brukt såpass mye på airsoft nå, orker ikke tanken på å skulle begynne med paintball i tillegg. spilte det en del før men. paintball var mer actionfylt, men syns det er litt gøy å ha på meg kamuflasjeklær og snike i skogen hehe. det er jo en grunn til at airsoft er mer utbredt på verdensbasis enn paintball Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 hvilke våpen "kravet" til våpen da? har en helt grei pistol nå, tar ikke så alt for mange kuler... Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 hvilke våpen "kravet" til våpen da?har en helt grei pistol nå, tar ikke så alt for mange kuler... hva mener du med kravet? skjønner ikke setningen hehe mener du hvilke våpen man skal bruke? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 hvilke våpen "kravet" til våpen da?har en helt grei pistol nå, tar ikke så alt for mange kuler... hva mener du med kravet? skjønner ikke setningen hehe mener du hvilke våpen man skal bruke? tenker bare på hvilke våpen det er tenkt å bruke. kjipt om jeg driver med pistol og andre med M4... Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) hvilke våpen "kravet" til våpen da?har en helt grei pistol nå, tar ikke så alt for mange kuler... hva mener du med kravet? skjønner ikke setningen hehe mener du hvilke våpen man skal bruke? tenker bare på hvilke våpen det er tenkt å bruke. kjipt om jeg driver med pistol og andre med M4... kan bruke pumphagle jeg. liker den bedre enn aeg`n uansett. du kan også få låne aeg`n hvis du vil det. kan bytte på annehver gang. alt ordner seg og hvis de andre har bedre våpen enn oss, så kan vi jo bare sammarbeide ved at den ene skyter og den andre løper.. sånne ting:) Endret 28. januar 2010 av Vektarm Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis Gjøvik hadde vært nærmere Drammen, så kunne jeg ha blitt med Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvis Gjøvik hadde vært nærmere Drammen, så kunne jeg ha blitt med det er bare sånn 3 timers kjøring unna da 2 hvis du er litt hard på gassen Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 skulle hatt med noen Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Hvis Gjøvik hadde vært nærmere Drammen, så kunne jeg ha blitt med det er bare sånn 3 timers kjøring unna da 2 hvis du er litt hard på gassen men du blir med da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 meg du tenkte på eller? ikke enda ihvertfall, jeg er veldig mye opptatt fremover... Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 meg du tenkte på eller? ikke enda ihvertfall, jeg er veldig mye opptatt fremover... så fort det blir bart og varmt.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 må ta det om vinteren da, så jeg får brukt vinter-cammo`n min Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 må ta det om vinteren da, så jeg får brukt vinter-cammo`n min begynner å haste nå Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 hmm fortsatt interessert? Lenke til kommentar
89netrom Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Kunne vert med jeg. Hadde det ikke vert får att noen nå kjøre meg da. Heldigvis driver brutter'n med det også, så kansje hann kan skjøre.XD så nå på datoen. driter i det nå fåreløbig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå