Detoxer Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fant denne subben på komplett. Jeg har ekstremt lyst på den, men jeg er litt usikker på tilkoblingen. Er det slik at man må koble den igjennom en forsterker eller er det mulig og koble den direkte i PCn via en AUX kabel? Og er det også mulig å bytte ut subben i mitt nåværende anlegg og koble høytalerne i den subben jeg viste ovenfor? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du kan bruke en 3,5mm jack splitter ut i fra pc-en, og så kjøre en linje ut til anlegget du har og den andre kan du bruke en 3,5mm jack -> 2xphono stereo kabler Med denne løsning må lyden styres fra pc-en. Er litt usikker på om du kan sende signalene til subwooferen ut fra tilkoblingen til satellitthøytalerene på anlegget. Om det er sitter et frekvensfilter som gjør at kun mellomtone og diskant lyden slipper bare igjennom der så fungerer det dårlig å gjøre det på den måten. Undersøk om det sitter et filter der, hvis ikke kan du gjøre følgende: Koble forgreningen inn på forsterkeren i logitech anlegget, koble forlengeren inn på ekstra subwoofer og de andre inn der de skal sitte. Du kan da bruke en slik kabel da styrer du lyden med anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå