jarah Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei, driver å formaterer akkurat nå, men kommer ikke lengre enn til når jeg har formatert en partisjon (fjernet gamle windows). Når maskinen restarter for å installere nye Windows kommer det opp en feilmelding. Hva kan problemet være? Feilmeldingen er: Lesefeil på disken. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg vil tro det er feil på hdd, beste måten å finne ut på er å gå til hjemmesiden til produsenten og laste ned diagnoseprogram. Endret 27. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
jarah Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Vel, jeg brukte pcen med gamle Windows 7 for 5 timer siden, helt til jeg formaterte. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ok, har du sjekket at platen du bruker ikke er stripete. Jeg ville prøvd å teste hdd for feil siden du får opp den feilmeldingen, og prøvd med en annen dvd for å se. Endret 27. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå