tainez Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei For en stund tilbake så kjøpte jeg er hovedkort.. Jeg satt det inn med veldig forsiktighet og Antistatiskbånd.. Fikk Svart bilde og ingenting fungerte. Hadde nye rambrikker og x2 Hardisker/cd drive mens jeg starta opp. Fikk liksom aldri løst problemet så jeg sendte den inn til der jeg hadde kjøpt hovedkorte.. cpu'en var helt fin men Hovedkort,nye rammbrikker var døde." Og Kan den ha ødelagt den ene hd'en min og cd'driven også ? ved feilspenning eller er dette noe helt annet ? Takk ) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei. Men din montasje kan ødelegeg ting (kortslutting ved å koble ledninger feil, minne forsøkt plassert feil vei etc. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hovedkortet kan ta knekken på minnet og motsatt. jeg har flere ganger sett at defekt minne har blitt byttet uten at det hjelper, så byttet hovedkort uten at det hjelper, så begge deler samtidig, det funker stort sett alltid. men, HD og CD-rom har jeg aldri hørt at ett hovedkort har tatt knekken på... Lenke til kommentar
tainez Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 fordi jeg fikk nytt hovedkort og nye rambrikker men de ville ikke gi ut ny hd' cd rom selv om de ikke fungerte . har egentlig vært veldig forsiktig med og koble strøm og sata kabel bra fast og ordentlig vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå