Pappa_Gris Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Må sende pcen til kona til reparasjon og prøver å fjerne e-post, brukerkontoer og passord som ligger lagret på harddisken. Det som er greia er at jeg ikke kommer inn i windows på hennes maskin, så jeg plukka ut harddisken og satte den i et eksternt kabinett som jeg koblet til min egen maskin for sikkerhetskopiering. Men jeg er ikke så veldig inne i mappestrukturen til de forskjellige programmene. Det jeg lurer på er hvor jeg finner vitale data (passord, e-post, kontoer) til: -Windows Live Messenger -Windows Live Mail -Firefox Er det bare å slette mappene til de respektive programmene og så er alt borte vekk? Har ikke lyst til å formatere hele disken. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ta backup av hele disken, for så å formatere den. Kan du ikke stole på at de ikke snoker i private filer kan du ikke stole på at de ikke formaterer for deg heller. Evt. lever til reperasjon hos en seriøs reperatør som respekterer privatlivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå