Stein72 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei, jeg lurte på om noen her hadde erfaring med å bruke svensk proxyserver for å kunne se noen av de utmerkede programmene som ligger ute på Play SVT? (SVTs nett-TV) Har prøvd å bruke noen proxyer, men uten hell. Tipper det skal gå dersom man har snev av peil... Lenke til kommentar
brumlebass1 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, Stein72! Underlig at du har problemer med å se SVT Play. Hos meg funker det alltid. Også TV4 Play og Kanal 5 Play kjører problemfritt. Jeg har heller ikke problemer med å se det jeg vil på Danmarks Radio's nett-tv, mens hos TV2 Danmark kan det være vanskelig å se alt en vil. Da må man betale (TV2 Sputnik), men det gjelder jo danskene også. Parallellen her til lands er norsk TV2's nett-tv (TV2 Sumo). Kan det være forskjeller mellom nettleverandørene? Jeg har bredbånd gjennom Canal Digital kabel-tv. Hvilken nettleverandør bruker du? Lenke til kommentar
Stein72 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hei du, Brumlebass. Kult kallenavn, forresten Jeg prøver å se via NextGentel sin "bred"båndslinje. Dette funker bra hos NRK Nett-tv, men jeg får feilmelding fran SVT om at jeg ikke er svensk... Vel, det stemmer det, men dama mi er ihvertfall svensk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har Telenor, SVT Play funker her også. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har nextgentel. Noen programmer virker, andre sier at jeg ikke kan se dem da de ikke har opphavsrett utenfor Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå