frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hei, Har i det siste jobbet med et prosjekt på skolen - til den lokale skateklubben i Haugesund. Det jeg ønsker er kritikk og tilbakemeldinger på hva som bør gjøres annerledes osv... Sjekk ut WEBSIDEN edit; må også legge til at siden ikke er offisiell, dvs jeg holder fortsatt på å utvikle den. Endret 27. januar 2010 av frds Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ryddig og fin side. -Valideringsfeil -Inglisj -Spam -"Skatehallen ligger rett bak turnhallen se KART" <-- Vet alle hvor turnhallen er da? Det skal være punktum etter setning og stor bokstav i ny setning. Linker skal som regel være underlinet, og ingen grunn til å gjøre unntak her. Jeg ville kanskje heller hatt Sted som en ny overskrift på linje med Åpningstider og kioskpriser. Endret 27. januar 2010 av MikkelRev Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Siden er som sagt ryddig og lett å forstå, men det er veldig lite som minner om skating(utenom header). Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Sant at det ikk er mye som minner om skating, uten om kanskje bildesiden og noe av forumet. Har skiftet font og lagt fikset på et par små ting. Flott med kritikk Edit; Kan du forklare hva du mener med at siden minner lite om skating? Endret 28. januar 2010 av frds Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ser at det er noe bugs med siden i IE, noen som opplever det samme? Edit, har fikset siden sån at den passer til IE (?) Endret 28. januar 2010 av frds Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Siden er hvit med svart tekst, noe som de aller fleste nettsiden er. Skating er mer røft. Man faller, slår seg ihjel, reiser seg igjen med blod over alt... Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Har prøvd å sammenligne litt med andre skateklubber sine sider rundt om i landet, og har lagt merke til at de fleste kjører et ryddig oppsett, med tilstrekkelig informasjon osv. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg sier ikke at siden skal være uryddig og mangle informasjon.. Sier bare at den er litt for "ren".. Jeg mener at en nettside bør gi assosiasjoner med det den representerer. F.eks en webside for et heavymetal band passer ikke i rosa eller gult.. Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg sier ikke at siden skal være uryddig og mangle informasjon.. Sier bare at den er litt for "ren".. Jeg mener at en nettside bør gi assosiasjoner med det den representerer. F.eks en webside for et heavymetal band passer ikke i rosa eller gult.. Skjønner hva du mener Blir vel å se litt på videre design etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå