Thor - God Of Thunder Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 problemet er jau at det er periodisk, og det typsike hadde vore om eg hadde kome på verkstaden, og den då hadde funka fint... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 feilkodene blir jo lagret i styreenheten, så de finner ut feilen selv om den ikke er der når du kommer til verkstedet Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 dåså, spørs om eg skal ta meg ein tur til verkstad å bruke litt peng peng då Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 har ikkje vore på verkstad endå, fordi det virkar som om det skjer skjeldnadare og skjeldnare. Eg trur kanskje det kan være is eller drit på tanken som blokkar for innsuget av diesel, og at då trur målaren på diesel filteret at den er full av vann, og at den då gjeng inn i nødmodus. Så er det ein tappe plugg eller noko på Audi 80'en? 95mod B4 Det at det skjer sjeldnare og sjeldnare trur eg kan være at isen smeltar eller nooko, sidan det har vore så mildt dei seiste par dagane (plussgrader). Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 da er det fiksa Det var sensoren på den eine dysa som var deeffekt, så no har eg rundt 130hestar å råne med Takk for alle tipsa folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå