Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 80 TDI 95. mod. Glødelampe blinker. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei, det har plutseleg byrja å blinke ei glødelampe på dashbordet.

Eg kan ikkje skjønne kva det kan være heller. Brukarboka er på tysk sidan den er brukt importert, men utfrå det eg kunne lese stod det at det kunne være kondens. Skifta diesel filteret, og problemet dukka opp igjen. Eg må kjøyre ganske lenge før den byrjar å blinke (2mil +- kanskje). Det som skjer er at bilen skrur seg i nødmodus, og bilen gjeng svært dårleg (som om luftmengemålaren var gåen)

I dag skjedde det etter at den hadde stått ein stud på tomgang.

Er det nokon som veit kva det kan være så hadde eg vore ubeskrivleg takknemmeleg. Det er 1mnd til eg får lappen, å då hadde det vore fantastisk med ein bil som gjeng som den skal :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det gjer det, men den er på tysk. Men etter som eg har forstått så har det sammla seg vatn i "wasserabscheider". http://en.wikipedia.org/wiki/Dean-Stark_apparatus

Nokon som veit om det er noko eg kan ordne sjølv? Det står at det er derfor glødelampa blinker, fordi det er formykje vatn i den greia.

Eller det er kanskje det som tilsvarer dieselfilter?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

sensoren / flåttøren må sitte fast på den biten som filtret er skrudd fast på, det kan godt hende at det ikke er mulig å se den, er ikke sikker på hvordan det er på audi. Det skal gå 4 ledninger på dieselfiltret 2 til varmer og 2 til sensoren, hvis varmeren fungerer er i allefall isdannelse utelukket.

Kan ikke garantere at det er helt slik på din bil, men det har værtfall vært det på de siste bilene jeg så på.

Lenke til kommentar

er no sikker på at det ikkje kan være filteret, bytta det nettopp og helvete var igang etter få minutter...problemet er at den ikkje blinkar heile tida, men den blinkar i periodar, og det samme med nødmodusen på bilen..

det kan hende at det er noko med det elektriske som er kuk, skal kanskje ta den med til ein kompis av far for å sjå litt på det.

bare fortsett å kom med ting det kan være :)

btw: bremselysa funker som dei skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...