SREIESTAD Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er på jakt etter en PC som ligner på Mac Pro 15". Dvs den bør være like slank (tynn (2,5 cm)) og elegant som mac'en og minst like kraftig (prosessor, minne mv). Jeg har ikke klart å finne noen bortsett fra HP envy og den har jeg ikke lyst på siden den blir altfor varm. Har noen forslag? Tilleggsspørsmål: Hvorfor er det ingen andre pc produsenter enn Apple som klarer/vil lage tynne pc'er som er like kraftige som mac pro sin serie (dvs maks 2,5cm tykk). Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Tilleggsspørsmål:Hvorfor er det ingen andre pc produsenter enn Apple som klarer/vil lage tynne pc'er som er like kraftige som mac pro sin serie (dvs maks 2,5cm tykk). Har desverre ingen forslag, men kan svare deg på spørsmålet ditt. Siden ytelse og pris-->Design Endret 27. januar 2010 av Ihasabucket Lenke til kommentar
SREIESTAD Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Tilleggsspørsmål:Hvorfor er det ingen andre pc produsenter enn Apple som klarer/vil lage tynne pc'er som er like kraftige som mac pro sin serie (dvs maks 2,5cm tykk). Har desverre ingen forslag, men kan svare deg på spørsmålet ditt. Siden ytelse og pris-->Design Dette svaret ble jeg ikke helt klok på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå