Larsemão Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Som tittelen sier, så blir bildet på tven svart-hvitt når jeg kobler til dataen min. Ikke aner jeg hvorfor, men det skjer på noen tver og andre ikke. Er litt usikker på navn, men tror kabelen jeg bruker heter noe sånn som S-Video til SCART. Lyden funker heller ikke, den kommer kun fra pcen. Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette, svart-hvitt er ikke veldig morsomt. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 S-Video og Scart fører kun bilde og ikke lyd. For å få farge, går du inn på menyen til skjermkortet og endrer til PAL. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 En annen vanlig grunn til sort-hvitt er at TV ikke støtter S-Video på SCART inngangen. Da må man bruke en S-Video til kompositt adapter. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dette her har funket for meg før, trenger bare loddebolt, og litt tinn så kan det lett bli fikset http://camp0s.altervista.org/sVideo/how_to.htm , ellers å kan du kjøpe sånn adapter på biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå