Gå til innhold

Oppdatere software på Sony Ericsson W890

LD_90

Anbefalte innlegg

Noen som noen gang har oppdatert mobil software her? nærmere bestemt Sony Ericsson W890? Jeg har lastet ned "Update Service" ifra Sony Ericsson sin hjemmeside, det står i bruksanvisningen at man skal skru av telefonen, ta ut og sette inn igjen batteriet, for så og holde in "C" knappen mens man setter in kabelen til pcen i telefonen, etter man har valgt ut telefonen i programmet og slikt da, men jeg holder "C" knappen inne kjempe lenge, og det skjer ingen ting.. Noen som har noe erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har da oppdatert en del SE-telefoner.:-)

Jeg kjenner meg igjen i fremgangsmåten helt t.o.m. det med å holde 'C'- knappen og sette inn kabel.

Hvis alt er riktig da så skal du få beskjed om å slippe 'C'-knappen.....

Er du sikker på at du har gjort alt i riktig rekkefølge? Jeg har opplevd det som enkelt å oppgradere og aldri hatt problemer med det. Du får prøve engang til. Lykke til

Lenke til kommentar
Har da oppdatert en del SE-telefoner.:-)

Jeg kjenner meg igjen i fremgangsmåten helt t.o.m. det med å holde 'C'- knappen og sette inn kabel.

Hvis alt er riktig da så skal du få beskjed om å slippe 'C'-knappen.....

Er du sikker på at du har gjort alt i riktig rekkefølge? Jeg har opplevd det som enkelt å oppgradere og aldri hatt problemer med det. Du får prøve engang til. Lykke til

Okeij, jeg følger allt til punkt og prikke, men og slippe "C" tasten popper aldri opp noen steder.

1. jeg har fullt batteri

2. jeg kobler usb kabelen i pcen

3. jeg slår av telefonen

4. jeg tar ut og setter i batteriene igjen

5. jeg trykker og holder "C" knappen inne, mens jeg setter i kabelen

6. jeg holder fortsatt kabelen inne, inntil en time før jeg gir opp av null reaksjon, verken på mobilen eller pcen.. Ville da trodd som du sier at det kommer opp en slik beskjed, men det gjør det da ikke.

eneste mobilen og selve pcen legger merke til at de er sammenkoblet for fil overføring

Lenke til kommentar

Mobilen skal starte opp i flashmodus innen 5 sekunder etter at du setter i kabelen - det er ingen vits i å vente lenger. Skrur telefonen seg på når du setter i kabelen må du ta ut og inn batteriet og prøve på nytt.

Prøv en annen USB-port, og prøv å skrape bort støv/skitt fra kontakten på mobilen.

Og for ordens skyld - med C-knappen menes knappen på mobilen som brukes til å viske bort tekst du har skrevet f.eks.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Telefonen starter i flashmodus, er ikke mer som skjer, jeg har Win7 på pcen min....

Har ingen med xp, så da må jeg finne noen som har det, gidder ikke og reinstallere hele pcen for og oppdatere OS på mobilen. waste of time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...