Gå til innhold

Test ut den nye forumversjonen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Same som med StumbleUpon det her.. Eg kjem nok til å bruke det MYKJE mindre om det oppsettet der blir brukt. Likar det best med Mine innlegg, Favoritter, Kontrollpanel og slikt på sida. Og fargane og layouten generelt var litt for.. facebookifisert, for lite sjel i det liksom. kjentes ikkje ut som diskusjon lenger.

Lenke til kommentar
Same som med StumbleUpon det her.. Eg kjem nok til å bruke det MYKJE mindre om det oppsettet der blir brukt. Likar det best med Mine innlegg, Favoritter, Kontrollpanel og slikt på sida. Og fargane og layouten generelt var litt for.. facebookifisert, for lite sjel i det liksom. kjentes ikkje ut som diskusjon lenger.

Designet kommer til ligne mer på dagens versjon i noen av skinnene ;)

Lenke til kommentar

Okay, hva faen er det som skjer nå? Hver gang jeg oppdaterer dette forumet, får jeg følgende melding:

A username and password are being requested by http://upgrade.diskusjon.no. The site says: "Drift"

Username:

Password:

Og selv om jeg skriver inn brukernavn og passord, går den ikke bort. Makan til piss. Noen som kan hjelpe?

EDIT: Var visst bare å bytte skin.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med andre i tråden her. Det nye ser så uoversiktlig ut. Spesielt sticky postene, jada, det står annonsering der, men det er ikke noe som skiller de videre fra de andre forum postene. veldig irriterende. Dere burde la sticky trådene få en dedikert bakgrunnsfarge i cellen, slik at det blir lett og skille, eller eventuelt legge en strek under den siste sticky tråden, omtrent slik som det er i dag.

Samtidig syns jeg hver celle tar for mye plass, alt for mye luft (trangt ser fort uoversiktlig ut) vil vel noen kommentere, men nå må jeg liksom scrolle med en gang jeg har valgt en kategori for og se de nyeste postene, for stickyene kommer øverst og da får jeg sett, typ, 3 poster foreksempel. Også liker jeg best at kontroll panelet er på venstre side, men dette blir vel en vanesak sikkert.

Lenke til kommentar

Refererte til den nye versjonen av Mine innlegg. Har vært snakk om å lage en hybrid mellom den og favoritter som foreslått og beskrevet av TSP her.

Har allerede sett at du koser deg med syntax highlighting på testforumet :wee:

edit: Forskjellige farger ved multiquote er også fiffig :D

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...