Wutwut Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bedre nå, enn det der! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Same som med StumbleUpon det her.. Eg kjem nok til å bruke det MYKJE mindre om det oppsettet der blir brukt. Likar det best med Mine innlegg, Favoritter, Kontrollpanel og slikt på sida. Og fargane og layouten generelt var litt for.. facebookifisert, for lite sjel i det liksom. kjentes ikkje ut som diskusjon lenger. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Same som med StumbleUpon det her.. Eg kjem nok til å bruke det MYKJE mindre om det oppsettet der blir brukt. Likar det best med Mine innlegg, Favoritter, Kontrollpanel og slikt på sida. Og fargane og layouten generelt var litt for.. facebookifisert, for lite sjel i det liksom. kjentes ikkje ut som diskusjon lenger. Designet kommer til ligne mer på dagens versjon i noen av skinnene Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kommer fremdeles ikke inn på det "nye" forumet, får følgende feilmelding: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Okay, hva faen er det som skjer nå? Hver gang jeg oppdaterer dette forumet, får jeg følgende melding: A username and password are being requested by http://upgrade.diskusjon.no. The site says: "Drift" Username: Password: Og selv om jeg skriver inn brukernavn og passord, går den ikke bort. Makan til piss. Noen som kan hjelpe? EDIT: Var visst bare å bytte skin. Endret 2. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg er ganske enig med andre i tråden her. Det nye ser så uoversiktlig ut. Spesielt sticky postene, jada, det står annonsering der, men det er ikke noe som skiller de videre fra de andre forum postene. veldig irriterende. Dere burde la sticky trådene få en dedikert bakgrunnsfarge i cellen, slik at det blir lett og skille, eller eventuelt legge en strek under den siste sticky tråden, omtrent slik som det er i dag. Samtidig syns jeg hver celle tar for mye plass, alt for mye luft (trangt ser fort uoversiktlig ut) vil vel noen kommentere, men nå må jeg liksom scrolle med en gang jeg har valgt en kategori for og se de nyeste postene, for stickyene kommer øverst og da får jeg sett, typ, 3 poster foreksempel. Også liker jeg best at kontroll panelet er på venstre side, men dette blir vel en vanesak sikkert. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kommer fremdeles ikke inn på det "nye" forumet, får følgende feilmelding: Du må bytte temaet for siden, var slik hos meg også til jeg byttet tema. Prøv også å slette kakene og kjør en hard "refresh" dvs. hold inne CTRL /SHITF og trykk F5. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får ikke tilsendt glemt passord der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får ikke tilsendt glemt passord der. Ta det under tilbakemeldingskategorien. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg følte alt var litt for komprimert, altså for mye presset inn på for liten plass. Var også ekstremt irriterende layout, men det er sikkert bare fordi den er uvant. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Førstemann til å skrive "FIRST!" i alle trådene får en femmer av meg! Jeg synes forumet er bra. Litt store bilder kanskje! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skrekkelig! Synes det er vesentlig bedre slik det er nå! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Da skal mine innlegg begynne å komme på plass, test gjerne ut. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da skal mine innlegg begynne å komme på plass, test gjerne ut. Må si det var særdeles lite nytt å spore i denne versjonen. Kommer det senere? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er nok fremdeles under utvikling, ser ikke ferdig ut Lenke til kommentar
S_J Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Synes ikke dere burde bytte, liker forumet slik det er nå. Eneste jeg så som var positivt var fargene så man lettere kan se når det er flere som siterer hverandre. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lame... legg ut linken på nytt når det nye forumet er ute av preview alfa version. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg liker ikke layouten i det hele tatt :/ Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da skal mine innlegg begynne å komme på plass, test gjerne ut. Må si det var særdeles lite nytt å spore i denne versjonen. Kommer det senere? Jeg er mest fornøyd med syntax highlighting i code saken Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Refererte til den nye versjonen av Mine innlegg. Har vært snakk om å lage en hybrid mellom den og favoritter som foreslått og beskrevet av TSP her. Har allerede sett at du koser deg med syntax highlighting på testforumet edit: Forskjellige farger ved multiquote er også fiffig Endret 10. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg