Nickkk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Heisann folkens, holder på å teste ut dentway tannbleking, har for øvrig begynt å bleke på overkjeven (Brukte en hel sprøyte med gele, altså alt som var i en pakke) på øve kjeven først, men det var så vidt forskjell i det hele tatt når jeg hadde tatt ca 15 behandlinger (15 timer 22%) og var bare en usynelig liten forskjell, så sendte mail til dentway og fikk sendt en ny gratis med en gang uten problemer så tenkte jeg kunne forsette. DA begynte det å virke, nå etter 4-5 behandlinger ser jeg tydelig forskjell på overkjeven og nedre kjeven så tenket jeg kunne begynne å bleke den nedre og, men da kommer problemet. Jeg klarer f*** meg ikke å forme den nedre formen haha, jeg får det til sånn halveis, men det blir altid ett "glip" under tunga så vann/slev renner inn, ergo gelen ut. Noen som har prøvd dentway's tannbleking og har noen tips på hvordan du kan klare å forme den formen? Ja jeg vet at det er lettere å gå til tannlege og støpe form der, men da kan du likså greit farge hos tannlegen for det er formen som koster, ikke gelen (er vell rundt 3000-5000kr for støpet form hos tannlege) Lenke til kommentar
joykiller Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har erfaring med tilpassing av slike tannformer. Du må først varme vannet til rundt 80grader for så å ha tannskinnen i vannet i ca 30sekunder til ett minutt. Du ser når tannskinnen blir myk og fleksibel. Det er viktig å passe på at tannskinnen ikke limer seg sammen i deg selv. Når tannskinnen har blitt myk så plasserer du den rundt tennene og presser den inn mot tennene med fingrene, eller du forsøker å lage et vakum ved å suge bort luften fra tannskinnen. Prøv å suge inn luft med en smal åpning i leppene, så vil det skapes et trykk rundt tennene og tannskinnen presses mot tennene. Om du misslykkes første gang så kan du forsøke å varme skinnen igjen, men gkør dette raskt. Jeg har ellers god erfaring med tannbleking fra nyttsmil. Regner med tannskinnene deres er av samme type. Som du nevner så er altså alternativet å få produsert spesialtilpassede tannskinner hos tannlegen. Disse blir veldig bram, men det krever ett eller flere besøk hos tannlegen og prisen er ganske stiv.. Lenke til kommentar
Kaktuzz Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 ble ikke fornøyd, nei. tennene ble ikke hvitere, men etter et par ganger med blekemiddelet på fikk jeg noen lysere flekker på baktennene. da var det på tide og stoppe.. ville mye heller tatt det hos en tannlege og fått gjort det skikkelig. der vil du få valutta for pengene ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå