Duqe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lurer på hva er mest effektiv med vekttrening før eller etter ca 15min Gerilja kardio? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva som funker for deg. Tar du kardio før vekttrening og ikke klarer å presse deg så tar du det etter treningen. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lurer på hva er mest effektiv med vekttrening før eller etter ca 15min Gerilja kardio? Vekter først. Du klarer ikke gi det samme etter hard kardio som før. For min egen del har det aldri fungert å kombinere. Det ene går alltid ut over det andre. Bedre å alternere over tre dager og ta en dag fri:) Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Lurer på hva er mest effektiv med vekttrening før eller etter ca 15min Gerilja kardio? Vekter først. Du klarer ikke gi det samme etter hard kardio som før. For min egen del har det aldri fungert å kombinere. Det ene går alltid ut over det andre. Bedre å alternere over tre dager og ta en dag fri:) Jeg har faktisk prøvd begge deler og synes ikke det er noe problem, untatt at jeg må ta litt lengre pause etter Gerilja kardio. Men uansett så vil jeg kalori forbrenningen vil være det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå