Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spm er om du kan gjøre det i norge i det hele tat og om det gjelder i norge da garantien til ipad kun gjelder i kjøps landet. står LIMITED og ikke world wide

Apple Limited Warranty er world wide, så du kan få den fikset på et hvilket som helst AASP i verden innenfor dette året.

Lenke til kommentar

Dden tidsperioden er da et år?

Er du sikker på det? Mener det sto noe om at man måtte kjøpe AC på produktet innen ganske kort tid etter kjøpsdato.

Uten en slik regel kunne man jo bare kjøpe til AC i ettertid hvis man var uheldig.

-KJ

Lenke til kommentar

Får meg mest sannsynlig iPad om litt over en uke. Deler av familen skal til USA da, og håper de tar med seg en til meg. Helt ærlig hadde jeg ikke giddet å kjøpe den i Norge for 5000+, men når jeg kan få den fra USA gratis, sier jeg selvsagt ikke nei!

• Liker 1
Lenke til kommentar

spm er om du kan gjøre det i norge i det hele tat og om det gjelder i norge da garantien til ipad kun gjelder i kjøps landet. står LIMITED og ikke world wide

Apple Limited Warranty er world wide, så du kan få den fikset på et hvilket som helst AASP i verden innenfor dette året.

kilde? har sjekket apple.com og det står det at den gjelder i landet opprinnelig kjøpt i. altså ikke world wide.

fra apple sine sider:

WARRANTY OBLIGOR FOR REGION OR COUNTRY OF PURCHASE

http://www.apple.com/legal/warranty/ipadwarranty.html

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

kilde? har sjekket apple.com og det står det at den gjelder i landet opprinnelig kjøpt i. altså ikke world wide.

fra apple sine sider:

Merkelig. Vi kan nemlig ta inn iPader på jobb og utføre serviceoppdrag for Apple på dem.

Apple Limited Warranty gjelder for hele verden i ett år. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Nå kan man jailbreake 3.2.1 også, bare gå inn på jailbreakme.com på ipaden, og swipe to jailbreak

Gjorde det nå nettopp selv..

Takk thumbup.gif oppgraderte til 3.2.1 før jeg tenkte over at Jailbreakinga blir borte når man gjør detlaugh.gif

Lenke til kommentar

fra apple sine sider:

Merkelig. Vi kan nemlig ta inn iPader på jobb og utføre serviceoppdrag for Apple på dem.

Apple Limited Warranty gjelder for hele verden i ett år. :)

merklig når siden til apple sier noe annet. rare greier.

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg venter med iPad selv om jeg var ganske set på å kjøpe det, en fetter som jobber litt for Apple i USA er ganske sikker på at neste generasjon av iPad (som kommer sikkert Q3 neste år) kommer til å ha front og bak-kamera, og at FaceTime blir noe via mailaddresse/nickname og ikke telefonnummer osv, går rykter om det.

Også blir det jo naturligvis noen andre nye ting i en evt. iPad 2G som er sikkert verdt å vente på, så tror kanskje iPhone 4 holder for nå også blir det kanskje en iPad 2G på meg. Er ikke akkurat sikker på hvorfor jeg egentlig trenger iPad så dette er kanskje perfekt anyway.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hehehe visste det skulle komme et slikt innlegg, men det er ikke så usannsynlig at jeg skriver om skjer i den neste, og nå som Norge tar så jævlig lang tid å lansere iPad så er det jo kanskje bare bedre å vente til neste sommer og se hva som skjer på iPad-fronten. Just sayin'.

Lenke til kommentar

At en person jobber i Apple har mest sannsynlig ingen betydning -- de aller fleste Apple-ansatte har nok lite annet enn Gruber og Macrumors å forholde seg til hva ulanserte produkter angår -- i likhet med de fleste andre. Men, at det kommer en betydelig oppdatert iPad innen et års tid er knapt noen overraskelse -- om man er villig til å vente blir en individuell vurdering. Er kamera for FaceTime-bruk (eller Skype) viktig blir vurderingen kanskje en litt annen enn den mange av oss har gjort.

(Det finnes allerede de som har begynt å tenke ut hva som kommer i tredje generasjon iPad, forresten, krever bare at man ramler inn på feil del av macrumors-forumet. Dette er selvsagt mennesker som hverken har eller bruker teknologien de snakker om, men hva gjør vel det?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...