Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har googlet det, slapp av. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med iPad å gjøre. Care to explain?

 

--

 

Min iPad ankommer mine kontakter i USA i dag, nen casen er ikke sendt enda, og kommer ikke til dem før 13. mai, så tar jo en EVIGHET før jeg får min. Hater venting!

 

Har med at noen "tjenester" er sperret på IP-adresser. Dvs, at bare personer i USA kan se gratis film osv. Så ved å bruke VPN vil man kunne se dette som egentlig er sperret for andre enn de i USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig i at ordet fanboy er overbrukt, men det er vitterlig endel som ikke evner så se at det finnes en eneste ulempe med produktet, og da oppfatter jeg ihvertfall de som ganske farget. Argumentet "oppveiening av fordeler og ulemper gjør at jeg synes dette er et produkt som er verd å kjøpe" synes jeg er helt fint, enkeltes voldsomme forsvaring mot enhver kritikk mot produktet er litt mer underlig.

 

AtW

 

Jeg synes faktisk at det er irriterende med fanatikere, uansett leir og tilhørighet.

 

Det er akkurat like lite forståelig for meg at alle wannabe linuxnrds på død og liv er pålagt å hate Apple og uttrykke dette i heftige ordelag som det er med de som ikke takler at det produktet de har valgt har svakheter.

 

Denne "pappaen min er sterkere enn din"-leken fører jo garantert ingen vei.

 

Så enig med deg. Den eneste som har noe å si når alt kommer til alt er vedkommende som kjøper produktet for å dekke sine behov.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Som et svar til trådens poll topic

 

Har aldri hatt noe sansen for Apples produkter (sett bort fra Ipod), og trodde ikke Ipad ville fenge meg heller. Men nå tror jeg faktisk den vil passe veldig bra til meg. Jeg har for vane å slaske meg noen timer om dagen på sofaen og bare surfe lett rundt på nettet, e-mail, msn osv. Alle kjenner jo til brukervennligheten og den bra touch responsen på Iphone, og når denne videreføres til et tynt "surfebrett" så er jeg litt overbevist.

 

Laptop er og blir ikke den samme komforten som en Ipad liggende på armen i sofaen og til denne bruken.

 

Og er det et sted hvor jeg tror Apples forkjærlighet for svært lukkede OS ikke vil ha stor betydning, så er det på Ipad.

 

Men som med alt som er litt nytt, lønner det seg som regel å vente på senere utgaver :) Innebygd cam hadde ikke vært dumt, flashstøtte gidder jeg ikke engang håpe på.

 

Blir ganske sikkert en Ipad på sikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.hardware.no/artikler/hp_dumper_windows_7/76165 hahahha. hp mener windiws 7 ike er bra på tablet. kanskje flere skjønner at et fult OS ikke er tingen for tablets?

Næh, de folka er mer opptatt av å disse iPad for at den ikke har et fullverdig operativsystem :p

 

Vi får se hva HP kommer med om litt. En tablet med WebOS kan sikkert fungere veldig bra, og vil sikkert ha en veldig bra UI. La oss se om de prøver seg med å la den synce mot iTunes slik som Palm Pre kunne en periode ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...