Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

man trenger ikke kjøpe ipad om det ikke oppfyller kravene.

 

Likevel:

Kjører dere Windows å klager over ustabilitet

Kjører bensinbil å klager over bensinprisene

 

 

Om dere ikke skjønner poenget mitt så er det at man må få lov til å si meningene sine om iPad uten å få tryjkket "Så ikke kjøp den, det er frivillig å kjøpe iPad" i trynet.

Jeg syns iPad er en låst drittklump, den er sikkert veldig brukervenlig å enkel å bruke, men den er låst og har minimalt med utganger som er elementære på tablets.

Kanskje ikke iPad er produktet for meg, men jeg vil forbeholde meg retten til å utale meg om den uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis en slik screenshot eksisterer ArilC, så skal jeg legge den i førsteposten.. en plass. Vennligst forklar hva med pollen du mener er formet for å passe Apple elskere da ArilC, istedet for å bare klage, så kanskje jeg kan forstå hva du blir så provosert av. Nå ser det bare ut som at du er på enda en "rant" fordi du hater Apple. Igjen: Den som lagde pollen (undertegnede) har ingen spesielle føleser ovenfor Apple. Grunnen til at den gamle pollen og den nye pollen ikke samsvarer er sikkert mange, men en ganske klar grunn er kanskje at spørsmålene er forskjellige. Det gamle spørsmålet, i den gamle pollen, var om hva du syntes om ipaden, det nye spørsmålet er, hvis du gidder å lese ArilC, om du har tenkt å anskaffe en.

 

Pollen kommer ikke til å bli endret igjen, ikke av meg iallefall. Hvis en admin eller moderator føler at pollen er en trussel for velværen til brukere i denne tråden står de fritt til å endre den (hvis de ikke kan, gi meg en anmodning om å endre den med medfølgende spørsmål og svaralternativer) men på eget ansvar :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk ut i fra at du faktisk tenkte så langt som å ta screenshot før du slettet en poll rundt 400 personer hadde stemt i. Det var visst å kreve for mye av deg.

 

Det er formet for dere Jobs-elskere fordi negative resultater ble slettet kun for å framme de positive. Som tidligere sagt er det klart færre som finner en tråd om et slikt meningsløst produkt attraktivt nå som det ikke er nytt lenger, samtidig som emnetittelen ble forandret fra "Diskusjon rundt.." til rett og slett bare "Apple fanboyism her".

 

At du resatt den for å legge til bedre alternativer er bare pisspreik, alternativene nå er akkurat like dårlige som før. Henviser nå til TWFAs eksempel på forrige side.

Lenke til kommentar

Problemet skrev jeg i innlegget mitt over.

 

Jeg gikk ut i fra at du faktisk tenkte så langt som å ta screenshot før du slettet en poll rundt 400 personer hadde stemt i. Det var visst å kreve for mye av deg.

 

Det er formet for dere Jobs-elskere fordi negative resultater ble slettet kun for å framme de positive. Som tidligere sagt er det klart færre som finner en tråd om et slikt meningsløst produkt attraktivt nå som det ikke er nytt lenger, samtidig som emnetittelen ble forandret fra "Diskusjon rundt.." til rett og slett bare "Apple fanboyism her".

 

At du resatt den for å legge til bedre alternativer er bare pisspreik, alternativene nå er akkurat like dårlige som før. Henviser nå til TWFAs eksempel på forrige side.

Lenke til kommentar

Kan den nye (like rare) pollen slettes, så kan det heller settes opp en slik:

* Ja, jeg har kjøpt.

* Ja, jeg skal kjøpe

* Kanskje, men jeg venter på versjon 2 før jeg bestemmer meg

* Nei, men jeg skal kjøpe en annen tablet

* Nei, jeg skal ikke kjøpe

* Vet ikke/har ikke bestemt meg

Lenke til kommentar

Jeg gikk ut i fra at du faktisk tenkte så langt som å ta screenshot før du slettet en poll rundt 400 personer hadde stemt i. Det var visst å kreve for mye av deg.

 

Det er formet for dere Jobs-elskere fordi negative resultater ble slettet kun for å framme de positive. Som tidligere sagt er det klart færre som finner en tråd om et slikt meningsløst produkt attraktivt nå som det ikke er nytt lenger, samtidig som emnetittelen ble forandret fra "Diskusjon rundt.." til rett og slett bare "Apple fanboyism her".

 

At du resatt den for å legge til bedre alternativer er bare pisspreik, alternativene nå er akkurat like dårlige som før. Henviser nå til TWFAs eksempel på forrige side.

 

Kan du vennligst være mer saklig? Det eneste du gjør er å fylle på med enda mer svada som kun er basert på dine egne vrangforestillinger og du ser ut til å ønske en eller annen form for flamewar. Hvordan klarer du å gjøre om "Den store ipad tråden." til "Apple fanboys" her? Hvor i huleste er linken i de 2 setningene? JEG, som slettet den gamle pollen, ER IKKE, en Steve Jobs fanatiker. Jeg har aldri eid et Apple produkt utenom en iPod, nettopp fordi jeg, igjen, ikke syntes noe om Apple sin politikk. Jeg har forklart deg grunnene mange ganger nå men du fortsetter og forsetter til den uendelige med å forklare meg hva jeg føler og tror og spyr ut masse usaklig piss.

 

Ditt motiv for å spamme masse vås her om den dumme pollen virker som en reaksjon fordi en poll som viste en negativ holding til iPad, ble fjernet til fordel for en ny poll, som ikke viser de samme negative tendensene. At DU har et personlig problem med Apple er ditt problem, du kan si så mye dumt du vil om Apple men ikke fortell meg hva jeg tror og syntes og hopp til konklusjoner på noe du ikke har grunnlag for å si noe om.

 

JanFr, joda den viser et klart nei, som kanskje burde vært i den eksisterende, men jeg er litt skeptisk til å slette pollen enda en gang, mest fordi hva er poenget med å vote hvis den blir slettet igjen og igjen? Sist gang den ble byttet ut var det til fordel for et nytt spørsmål. For å si det sånn, kunne jeg hoppet tilbake å valgt alternativer på nytt, ville ditt forslag vært ypperlig :) Men nå så er de 2 nederste eksisterende alternativene klare nei, enten fordi du ikke ser poenget eller fordi du ser poenget men ikke har lyst på iPaden. Å ha et klart nei i tillegg vil egentlig ikke bety så veldig mye fra eller til siden alternativet er nei uansett.

 

Og som dere ser noen poster tilbake var det noen som etterlyste mer overveldene positive valgmuligheter så noen blir misfornøyde uansett. Stem på det du syntes er best, ikke stem i det hele tatt i protest, lag en ny tråd med ny poll for å stille de spørsmålene du vil osv. Kommer som sagt ikke til å forandre pollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alle andre tableter er like. Ihvertfall like nok til at vidunderbindet ikke er noe "revolusjonerende".

 

Er ganske få like tablets. tablets med et "lite" os er ikke det samme som en bærbar pc med trykkskjerm

Opprinnelig er en Tablet en bærbar PC med trykkskjerm.

Men iPad er som vi vet, svakere, men har et lettere, men dog mer begrenset OS.

 

Men jeg stiller meg uansett skeptisk til at iPad er noe nytt, vil tro små linuxdistroer til tableter har eksistert i LANG tid som er ganske så lette, forsjkellen er at dem er åpne og ikke er så begrensede som iPad.

Lenke til kommentar

Imponert over at det er mulig å legge så mye energi i en uhøytidelig spørreundersøkelse på et forum.

 

Haven't you heard, this is war.

 

 

Forøvrig, ro dere ned litt folkens. Det er bare en iPad. Den kan ikke kurere kreft og krever ikke at du går på kne foran Jobs (bare i noen få metaforer iallefall).

Lenke til kommentar

Får meg en iPad selv på mandag, om alt går etter planen!

 

Er det noen her som erfaring med å bruke VPN slik at man får tilgang på innholdet hos Netflix og ABC? Noen tips til morsomme spill?

 

De appsene du nevner fungerer utmerket med VPN, jeg personlig syns Virtuall pool og Real Racing er ok spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...