Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

ahpadt: Jeg er helt enig. Laptop = Nyttig. Tablet = Dritt.

 

Thomas_H: Helt sykt at vi har overlevd helt til nå uten enn sånn en. Bli enda mer løs i håndleddene sammen med Steve Jobs!

 

 

Som med utrolig mange andre duppeditter mange har nå til dags, så er det ikke noe man virkelig trenger nei, men det kan være praktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld!

 

Da avslutter vi krangelen, unger! Vil dere krangle om iPad er meningsløs eller ikke, oppretter dere en ny tråd eller sender hverandre private meldinger. Hvis jeg vil lese side opp og side ned med barnslig skittkasting, besøker jeg kommentarforumet til Dagbladet eller et lignende forum.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Er du uenig, tar du kontakt med meg via en privat melding eller rapporterer posten for å sette en ny veileder/moderator på saken.

 

 

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

Facebook går for HTML5 for videoene sine. Snøballen har begynt å rulle.

http://9to5mac.com/node/16292#comments

Har også tenkt litt på dette og kommet til at jeg nå 100% støtter Apple i å ikke inkludere Flash. Tror dette er eneste potensielle sjanse til å få fjernet flash-tullet.

Ingen andre kommer til å legge noe press for å bruke html5 fremfor flash, så da er det bare Apple igjen til å gjøre "jobben". Om de vil lykkes er vanskelig å si, men desto flere som legger om fra flash til html5, desto bedre. Det er forbannet irriterende fra tid til annen når jeg bruker telefonen og jeg kommer inn på en side som ikke støttes, men før eller senere kommer jeg trolig til å skifte til Android uansett, og da vil overgangen uansett bli usynlig for min del. Har fra minutt ett aldri likt flash og om vi er kvitt deler av det innen ett års tid skal jeg være glad.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...