Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gidder jeg ikke si, for jeg har allerede kommet fram til hva dere vil svare.

 

Svaret jeg kommer til å få er

 

det er en mellomting!!11111, uten å forklare hvorfor en "mellomting" er nødvendig.

 

Det er ikke noen alternativer til kumøkk på en pinne trødd langt opp i ræva, men det betyr ikke at den er nødvendig. Dog mer nødvendig enn iPad.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Hva er alternativene til iPad, ArilC?

Hva kan du gjøre med en iPad som du ikke kunne gjøre før, ahpadt?

 

"I could do it all before - but now I can do it on an iPad!"

 

For min del: spille casual spill i sofaen og surfe litt på nettet. Mye enklere å dra opp en tablet enn en tung, stor laptop som tar evigheter å starte opp.

 

Mange vil her si "netbook", men om man allerede har en laptop syntes jeg det personlig er bortkasta penger å kjøpe en dårligere, mindre laptop.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

ahpadt: Det er bare laptopen din som tydeligvis er jævlig dårlig hvis du heller vil bruke fem-seks tusen på et produkt uten mening enn å prøve å bli teknisk kompetent nok til å ikke bruke "evigheter" på å starte opp en enkel laptop.

 

Thomas_H: Fordi posten din åpenbart var et dårlig forsøk på å overbevise andre om at du faktisk har fått brukt iPad til noe som helst. Obivious løgn.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Det gidder jeg ikke si, for jeg har allerede kommet fram til hva dere vil svare.

 

Svaret jeg kommer til å få er

 

det er en mellomting!!11111, uten å forklare hvorfor en "mellomting" er nødvendig.

 

Det er ikke noen alternativer til kumøkk på en pinne trødd langt opp i ræva, men det betyr ikke at den er nødvendig. Dog mer nødvendig enn iPad.

 

Ved nærmere ettertanke tror jeg heller det er en kombinasjon av alternativ 1 & 2 som jeg nevnte i posten min :p

Endret av PL610
Lenke til kommentar

ahpadt: Det er bare laptopen din som tydeligvis er jævlig dårlig hvis du heller vil bruke fem-seks tusen på et produkt uten mening enn å prøve å bli teknisk kompetent nok til å ikke bruke "evigheter" på å starte opp en enkel laptop.

 

Tingen er at man ikke kan sammenligne en laptop med en tablet uansett.

Lenke til kommentar

ahpadt: Det er bare laptopen din som tydeligvis er jævlig dårlig hvis du heller vil bruke fem-seks tusen på et produkt uten mening enn å prøve å bli teknisk kompetent nok til å ikke bruke "evigheter" på å starte opp en enkel laptop.

 

Thomas_H: Fordi posten din åpenbart var et dårlig forsøk på å overbevise andre om at du faktisk har fått brukt iPad til noe som helst. Obivious løgn.

 

 

Postene dine virker mer og mer som åpenbar trolling, så jeg vet ikke om jeg gidder å skrive noe mer til deg etter dette. En annen fordel med iPad som er både plass og pengebesparende for min del er også å kjøpe bøker gjennom iBooks og Kindle.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...